Ervaring NHA/Civas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Ervaring NHA/Civas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 21:15

Hallo medebokkers :)

Gezien ik al een poosje zoekende ben naar ander werk, maar daar het met al mijn mede sollicitanten die jonger zijn en meer ervaring hebben nog niet echt wil vlotten, heb ik toch besloten om maar weer eens een beetje aan de studie te gaan.

Mijn oog viel hierbij op klinische psychologie (I & II) die zowel bij NHA als Civas wordt gegeven. De stof past mooi bij mijn werkveld (ik werk momenteel al wel parttime op een zorgboerderij). Nu kwam ik bij toeval terecht bij Civas (ik kende het helemaal niet) en het eerste wat mij opviel was dat zij aanzienlijk goedkoper zijn. Daarnaast geeft NHA ook 3 praktijkdagen die bij de prijs inbegrepen zijn dus dat het daarom duurder is is voor mij dan wel weer logisch :))

Ik vroeg mij of er bokkers zijn die deze cursus ook via een van deze opleiders heeft gevolgd of dat zij mij iets soortgelijks kunnen aanraden :) uberhaupt ervaringen van beide opleiders zijn welkom, want van Civas kan ik niet zo heel veel vinden.

Ik neig zelf het meest naar de NHA omdat die qua naam toch bekender is. Gelukkig zijn mijn ouders zo lief om mee te betalen, dus ik hoef nu in ieder geval niet meer perse alleen naar de prijs te kijken haha.