Muziek mixen Audacity

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Muziek mixen Audacity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 20:26

Ik hoop dat er wat Bokkers mij kunnen helpen :D
Over een paar weken geef ik een feest en ik wil graag dat de muziek die ik heb vloeiend in elkaar overloopt.
Nu heb ik twee jaar geleden het programma audacity gebruikt, werkte perfect, hoefde er heel de avond niet naar te kijken.
Maar wat is het probleem nu, ik heb werkelijk geen idee meer hoe dit programma werkt en kan zo snel op internet ook niks vinden wat me verder helpt..
Het enige wat me lukt is om de liedjes onder elkaar te krijgen waardoor alles tegelijk wordt afgespeeld als ik op play klik en dat moet natuurlijk niet.

Kan iemand mij uitleggen hoe je de liedjes achter elkaar krijgt?

__denise

Re: Muziek mixen Audacity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:38

Even zo uit mijn hoofd hoor...

De liedjes staan nu dus onder elkaar. Als je op play klikt dan hoor je meerdere nummers door elkaar?
Je hebt een knop, linksboven, met twee pijltjes: <->. Al je daarop klikt kun je de nummers verschuiven. Qua overgang kun je ze dus niet precies achter elkaar zetten maar zo zodat hij nog een beetje overlapt. Dat is puur beetje spelen en uitproberen en wat je zelf wilt.

Daar linksboven heb je dus vakje met 6 of 9 icoontjes, daarmee kun je qua overgangen heel veel doen. Weet niet precies uit mijn hoofd, dan moet ik even op onze andere computer.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 15:32

Dankjewel voor je reactie.
Maar dan blijven ze dus onder elkaar staan? Het is niet dat ze allemaal op 1 balk kunnen zeg maar?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:08

Nee, ze komen niet achter elkaar te staan. Zover ik weet in ieder geval. Wij maken er een proef op muziek mee en hebben altijd de muziek onder elkaar.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 21:21

Okee, dankjewel voor je uitleg! Het lukt nu in elk geval :)