Over een paar weken rijden we naar Parijs, en dan is het wel zo fijn om er een muziekje bij te hebben.
Een USB aansluiting heb ik al gezocht, tevergeefs
. Toen vond ik het wel een goed idee om via Bluetooth muziek af te spelen vanaf mijn telefoon. De auto (Nissan Qashqai) heeft gewoon Bluetooth en de verbinding met mijn telefoon (HTC Desire X) is er.Nu is alleen nog het kunstje om de audio te laten werken! Gewoon afspelen werkt niet, en als ik in de music player naar bluetooth spelers zoek, vindt ie er geen.
Een andere optie is om cd'tjes te branden, maar dit gaat misschien een beetje ver. Dan zou ik minstens 4 cd's moeten branden voor een enkele reis. Dit probeer ik dus echt als laatste optie te gebruiken.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik de muziek over bluetooth werkend kan krijgen?
en dan even op 'verbinden met *naam van autoradio*' klikken. Dan op de autoradio het Bluetooth-kanaal opzoeken en dan hoor je alle geluiden die uit je telefoon komen gewoon op je radio
. Een bluetooth kanaal kan ik niet vinden? Ik heb een knop cd, fm en am.
) heb ik m'n iPhone constant 3FM via Bluetooth naar de radio gestreamd. Accu was na 10 uur nog 30% en dan had hij dus constant 3G zitten gebruiken