A. De andere weghelft (waar jij op rijdt) blokkeert terwijl hij zeker nog twee minuten had moeten wachten voor het verkeer waardoor hij zijn weghelft niet door op kon rijden.
B. Jouw reactie (meewarig schudden voor zijn gebrek aan wegoverzicht (en intelligentie)) extreem uitvergroot met een extreem nare gezichtsuitdrukking die het midden hield tussen een 'ik-heb-in-mijn-broek-gepoept-hoofd' en 'Oh-God-mijn-vruchtwater-is-gebroken-hoofd'..
C. En ten derde vervolgens een middelvinger naar je opsteekt.
Zowaar naar míj! Ik! Die netjes stilstond voor dit heerschap, midden op mijn weghelft. Terwijl ik niks fout deed. Ik reed niet eens zijn taxi in!
Vervolgens rijd ik verder en kom ik achter een Ford Ka te zitten.
Niks mis mee..
Behalve als 'ie 40 rijdt op een 80 KM weg waar je niet in kan halen..
Ja.. Het verkeer is wel heel fijn als ik al mijn frustraties even kwijt moet schelden ja..
Maar is het dan echt zo moeilijk om gewoon auto te rijden mensen?
Welke situaties in het verkeer maken jullie nou mee waarbij je een groot vraagteken boven je hoofd krijgt??
Ik ben heel benieuwd!
)
Sorry meneer maar ik kan niet naar links want daar rijdt een loeigrote bus met aanhanger, grr!!

Twrwijl ik Berlijn echt heerlijk vond rijden 
) bestuurders van zulke grote auto's inderdaad vaak voorrang nemen, dan ben je (zeker met een klein bakkie) wel extra voorzichtig.
Ik heb zelf een oud klein autootje en maak het vaak genoeg mee. Ik ben ook extra alert op Audi's trouwens, die zijn toch ook wel berucht om het nemen van voorrang, bumperkleven, veel te hard rijden etc. (wederom niet alle, maar toch).