Goed gelukte dates

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoukie88

Goed gelukte dates

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 13:30

Omdat er wel leuke dingen voorbij komen in dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1742976&&start=50. Maar niet alle dates lopen op deze manier... Daarom ben ik ook wel benieuwd naar "goed gelukte dates". Ik zou met mijn eigen verhaal beginnen :o

Ik heb zelf na 4 jaar alleen te zijn, de knoop doorgehakt en mezelf opgegeven voor een datingsite. Ik dacht "als je het niet probeert, weet je zeker dat het niet lukt". Ik was denk ik een een uurtje ingeschreven toen ik een hele leuke foto zag van een jongeman. Ik ben erg kieskeurig dus ik heb een kijkje genomen op zijn profiel, hierna stuurde hij mij een "flirt" (dat kan op de site waar ik stond ingeschreven). Een flirt teruggestuurd en zo in gesprek geraakt via de chat. Super gezellig en een heleboel zelfde interesses. Na 2 weken een date gehad, die echt helemaal geweldig was. We waren allebei bang dat het in het echt tegen zou vallen. Maar het was nog beter dan verwacht. Nu zijn we 3 maanden samen en helemaal hoteldebotel op elkaar. Dus daten kan ook erg goed uitpakken :D

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:32

wat super leuk!

Ik heb geen ervaring met datingsites :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:35

Ik ben mijn man 7,5 jaar geleden tegengekomen op een chatsite, maanden gechat en toen ontmoet. Week later is hij weer gekomen en hebben we gezoend. Nog een weekje later zijn we naar Brussel geweest en nu getrouwd, 1 kindje, 2e op komst en heel gelukkig.
Er zijn tegenwoordig heel veel succesverhalen over datingsites. Vriendin van me heeft haar man daar ook leren kennen en hebben nu 2 kindjes.

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 13:36

Dat had ik ook niet en vond het best "moeilijk" om die stap te nemen. Met stappen had ik ook best wel eens een scharrel. Maar ik miste echt een relatie en zocht dus iets vast. Zodoende toch maar eens gaan rondkijken op internet... En ik kan zeggen het is echt heel goed voor je eigenwaarde. Je komt echt leuke mensen (ook zeker minder leuke :P ) tegen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:36

Ik ken mijn vriend ook via een dating site :j Eerst een tijdje gemaild, en we bleken heel veel gemeen te hebben :) We zijn nu ruim anderhalf jaar samen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Goed gelukte dates

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:38

Ik ken mijn vriend via relatieplanet. Het was meteen de eerste dag van aanmelden al raak. Al heb ik wel vrij veel reacties gehad, die van hem gaf meteen een vertrouwd gevoel. Pas na een maand (ik had ff nodig :P ) hebben we op een openbare plaats afgesproken (Burgers Zoo) en sinds die dag zat het meteen goed eigenlijk. Sinds een week wonen we samen!

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 13:40

Storm, ik dacht in het begin heel erg het idee dat het een manier was voor de "wanhopige" mensen. Klinkt even heel hard, maar ze heb ik het het best omschreven denk ik. Maar dat beeld is voor mij helemaal veranderd O:)
Cayenne, ik kreeg ook erg veel reacties. Erg goed voor je ego zo'n site. Maar zoals ik al zei ben ik erg kieskeurig en hij sprong er met zijn profiel met kop en schouders bovenuit :D

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:42

Ook hier iemand die haar vriend heeft ontmoet via een datingsite :D

Het klikte direct super goed en hij woonde nog dichtbij ook. De eerste date was erg gezellig, maar toch was de vonk voor mij niet over geslagen. Gelukkig hebben we nog een 2e keer afgesproken en nu zijn we dolgelukkig samen :D

We hadden allebei eigenlijk niks verwacht van die datingsite, en kijk nu.. :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:04

anoukie88 schreef:
Storm, ik dacht in het begin heel erg het idee dat het een manier was voor de "wanhopige" mensen. Klinkt even heel hard, maar ze heb ik het het best omschreven denk ik. Maar dat beeld is voor mij helemaal veranderd O:)
Cayenne, ik kreeg ook erg veel reacties. Erg goed voor je ego zo'n site. Maar zoals ik al zei ben ik erg kieskeurig en hij sprong er met zijn profiel met kop en schouders bovenuit :D

Om eerlijk te zijn hebben we in het begin ook niet tegen iedereen verteld dat we elkaar ontmoet hebben op een chatsite (wat toen wel helemaal 'in' was), manlief schaamde zich er ook wel een beetje voor denk ik. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik daar ook niet was om een vriend te vinden, integendeel, mijn oude relatie was net over en ik zocht wat vertier.
Het heeft ook maanden en maanden geduurd voordat ik hem wilde ontmoeten, ik zag er gewoon niks in. Tegendeel bleek waar :D

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:25

Ik heb het geprobeerd, maar het is altijd tegen gevallen helaas. Ik vind het ook niet leuk, doe mij maar real life contact, flirten, kijken, ruiken, dat soort dingen. Maar mijn moeder is inmiddels al bijna 10 jaar samen met een man die ze via internet heeft leren kennen, dus het kan wel.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:48

Mijn vriend was laatst aan t vertellen over een eerdere date die ook een paard had, bleek dat ook een bekende bokker te zijn :))

Wij hebben idd ook eerst een hele tijd gemaild voordat ik em durfde te ontmoeten :+ ik had ook niet verwacht om via internet iemand tegen te komen, maar je vindt er toch best leuke mensen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:00

Ik kwam mijn partner op het werk tegen. Voornamelijk als collega's eerst gepraat, toen stoute schoenen aangetrokken en zijn nummer gevraagd, deze ook gekregen. Veel gesmst en toen vroeg hij me mee op date. Romantische picknick op het strand..

Viel letterlijk in het water, het zeikregende de hele avond, dus hele avond in de auto gezeten :') :D Maar misschien wel goedgeweest, want sindsdien zijn we onafscheidelijk. En dat al meer dan 2 jaar nu :)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:03

Ik heb mijn vriend op Lexa ontmoet. Eigenlijk uit impuls mezelf daar ingeschreven. Inmiddels wonen we alweer 2 jaar samen. <3

Mijn ex heb ik leren kennen in de chatbox van World Online. Daar heb ik uiteindelijk 4 jaar mee samengewoond voor we, 10 jaar later, uit elkaar gingen.

Ik vind het wel lekker zo via internet. Het is heel ehm... anoniem denk ik, terwijl je iemand toch in hele korte tijd heel goed leert kennen. Ik vind het net zo leuk om in de kroeg te flirten hoor, maar dat is bij mij nooit iets serieus geworden.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:06

Een vriendin van mij had een relatie en die jongen had nog wel een leuke vrijgezelle vriend.
Met z'n vieren naar de bios geweest, bijna niet op tijd, want de vriend van mijn vriendin was nogal laat (lees: een uur later dan afgesproken), dus van tevoren even een drankje drinken zat er niet meer in.
Mijn date super zenuwachtig omdat hij zo lang moest wachten op zijn vriend, ik ook super zenuwachtig, omdat ik niet wist wanneer ze gingen komen, maar de vonk sprong gelijk over. En dat terwijl mijn vriendin en haar vriend de hele tijd tijdens de film zaten te pushen :p
Sinds die tijd zeer gelukkig samen en nog steeds dolverliefd.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:12

Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen via een datingsite.
Ik zal er eigenlijk alleen maar voor de lol op, beetje rondkijken end. Wel gesprekken met een aantal mannen, maar niks serieus. Totdat ik mijn vriend voorbij zag komen. Hij sprak me eigenlijk best wel aan, ik kan nog steeds niet precies uitleggen waarom. Maar het was gewoon zo.
Ik heb hem toen een "klompje" gestuurd (ja, zo ging dat op die site) en hij reageerde positief. We hebben toen eerst twee weken samen via die site gemaild. En ik merkte dat ik echt iedere dag zat te wachten op een mailtje terug en helemaal vrolijk werd als ik eraan dacht. Na twee weken stelde hij voor om te gaan appen. Uiteindelijk hebben we samen twee maanden gekletst voordat we voor het eerst af gingen spreken.
Helaas konden we beide het parkje waar we met de honden zouden gaan wandelen niet vinden, maar we hebben elkaar wel gevonden! :D
De date zelf was zeer geslaagd en we hebben het heel gezellig gehad. Twee weken daarna zijn we naar de Efteling geweest. Een hele spannende, maar ook een hele leuke en geslaagde dag. Aan het einde van de dag (bij het afscheid) hebben we gezoend en vanaf dat moment hebben we elkaar niet meer losgelaten. In de week na deze date zijn we bij elkaar thuis geweest en hebben elkaars ouders ontmoet. Ik ging als eerste naar hem en sinds die avond zijn we een stel. We zijn nu iets meer dan een jaar officieel een stel, wonen bijna een half jaar samen en zijn heel gelukkig en stapelgek op elkaar.
Klinkt heel zoetsappig, maar het is gewoon zo ;)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:24

Ik heb mijn vriend ontmoet bij het ongeluk dat mijn zusje en zijn broertje hebben gehad. Zijn paar dagen later meteen op date geweest, mijn leukste date ooit! Had expres weer voor bios gekozen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen. :+ Was helemaal niet nodig, heb nog nooit zoveel gelachen en zelfs toen de film begon hadden we moeite met onze mond houden en kregen we bozen blikken van mensen in de zaal. Ondertussen alweer 9 maanden samen en nog dolgelukkig. :) Geluk bij een ongeluk! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:06

Ik heb mijn vriendin ook via een soort van datingsite gevonden, meer een soort van forum.

Dus kon geen foto's zien, stonden alleen berichtjes waar je dan op kan reageren. Heb gereageerd op haar korte berichtje, en kreeg mailtje terug met haar nummer en we zijn gaan whatsappen.
Een weekje later hebben we afgesproken en klikte direct. Zijn nog steeds superblij met elkaar. :+:

Vind wel dat je niet te lang moet wachten, straks is het in real life niks en dan is het verspilde moeite..
Lekker afspreken, is het niks; jammer dan. Is het wel wat; super!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:19

Haha leuk, ik heb na 3 niet-geslaagde dates mijn prins gevonden. :D
Waren beide op dat moment eigenlijk niet op zoek.
Hij vertelde mij in de openbare chat dat ik hem toch niet toe durfde te voegen op Skype.. :D
Gedaan, een week geskypt.. Toen maar eens afgesproken en was direct raak en hadden na onze eerste date een relatie haha. Zijn nu bijna 3 maanden bij elkaar en ook al lekker met z'n tweetjes op vakantie geweest en het samenwonen is nu in planning. <3 <3