ik wordt er gek van, ruzie !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

caramellebel

ik wordt er gek van, ruzie !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 19:41

Ik kan er nu echt niet meer tegen, zondag avond is het allemaal begonnen ik had gereageerd op een foto van 2 jaar geleden op iemand zijn reactie, deze reactie was:"ga dan maar onmiddelijk 1.10 springen" ik heb gereageerd nu dus 2 jaar later:"even terug komen op je reactie ik spring nu 1.10 en daar ben ik trots op" gewoon niet slecht bedoeld ofzo. Het meisje reageerde dus ja 2 jaar later wat stelt dat nu voor, ik heb helaas mij niet kunnen inhouden en heb gezegd,"bekijk eerst eens zelf waar je staat als je zoiets reageert,(pony van haar heeft 2x een peesontsteking gehad) ik begrijp wel dat je het moeilijk hebt gehad met die peesontstekingen enzo maar dan moet je tog nog niet zo reageren". Toen reageerde haar nicht met "dat vind ik echt niet kunnen wat jij nu zegt." ik voelde Me aangevallen en vroeg wat er dan mis mee was , maar toen begon het ze begon over van alles en nog wat dat ik tegen haar vriendin had gezegd dat ik haar saboteerde voor t nationaal kampioenschap, dat ik loop te zeggen dat ik de beste van de club ben en dat iedereen tegen mij is. Ik wist niet wat me overkwam dat van sabboteren was n flauw grapje en de beste van de club ? Ik ? Wel bedankt dat je dat vind maar dat heb ik tog nooit gezegd dat iedereen tegen mij is dat is dan een hele kleine wereld wat zij zich voor heeft zij en nog 2 of 3 meisjes. Zo liep het gesprek verder en verder en kwamen de andere meisjes ook meedoen ik kreeg t ene verwijt na t andere naar mij toe gesmeten. Het is voor mij nu afgelopen bij de pony's en ik had mijn afscheid tog wel wat anders voorgesteld ik ben boos en erg verdrietig te gelik en ik weet niet wat ik moet wat ik moet . Mijn ouders erbij halen daar ben ik te oud voor en dan zouden ze dit toch gebruiken tegen mij.
ik weet dat dit maar 1 kant van het verhaal is maar wat zouden julie doen in deze situatie . Misschien is het wel niet allemaal duidelijk maar ik ben op dit moment zo overstuur dat ik het niet beter kan uitleggen.

Vjestagirl

Re: ik wordt er gek van, ruzie !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:42

Waar gaat dit over? Ik snap er helemaal niets van.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:49

Tja, je bent zelf begonnen en bent doorgegaan met reageren.
Helaas weinig meer aan te doen. Hopelijk waait het over en vergeet iedereen het over een tijdje.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:50

Over een facebook foto gok ik :+

Meis, verwijder die foto lekker en laat het voor wat het is. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:53

niet meer reageren, je bent ermee begonnen hun gingen erop in en voor je het weet ben je ergens in verwikkeld. Inderdaad foto verwijderen of je reacties en het laten gaan...niets meer mee doen! Komt het vast weer goed, over een paar dagen ben jij niet belangrijk meer en gaan hun over op iets anders

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:20

Ik weet niet hoe oud je bent maar je klinkt als een jaar of 10.
Je hebt het zelf uitgelokt. Je had gewoon de eer aan jezelf moeten houden en zeker niet iemand naar beneden moeten halen om jezelf beter te voelen.
Neem het maar als een goede levensles. :)

Eventueel excuses aanbieden aan dat meisje, dan zuchten en doorgaan.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:24

eens met suzanne F.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:11

je moest en zou je gram halen en nu heb je een dikke verrotte koe uit de sloot gehaald :Y)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:13

Zelf schuld... Als je een opmerking van 2 jaar terug niet eens kan loslaten...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:23

Na 2 jaar... Dat je dat nog onthouden hebt := Ben het verder helemaal eens met SuzanneF.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:10

Je bent overstuur van een reactie op internet die je zelf hebt uitgelokt?? Dit was wel een hele dikke ouwe koe...
Grow up, get a life en laat het los. Als je om een foto op facebook al ruzie krijgt...

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:17

Wat jij kunt doen is: je excuus aanbieden en vervolgens die oude koe (incl. foto) begraven.
En een volgende keer.... tot tien tellen en nadenken, voordat je weer een reactie uit emotie plaatst.
Internet leent zich daar niet voor.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:19

Niks van aantrekken en lekker je ding doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:19

Je bent 16? Grow up. :*

caramellebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 22:19

Ik kwam toevallig voorbij deze foto en ik heb gewoon gereageerd haar reactie was ook niet slecht bedoeld op dat moment en die van mij wat ik nu dus heb gegeven ook niet ik weet dat ik gewoon niet meer had moeten reageren. Maar er hangt meer in de lucht en het gaat dus niet meer over deze foto maar over heel andere dingen ik denk dat ik het gewoon beter even laat rusten foto verberg en dan binnenkort wel weer zie hoe het loopt. Het uiteindelijke onderwerp heeft totaal niks meer te maken met de foto en dat stoort mij. Ze zitten elkaar op te steuken en het gaat niet alleen over deze reacties maar over de gespannen sfeer die er al een tijd was en die nu onploft is. Ik heb mijn opening niet echt goed gemaakt maar op dat moment was ik ook echt overstuur, maar ik ga het zo laten ik denk niet dat ik dit juist met Julie kan delen. Het is mijn eigen fout dat het bij deze foto begonnen is maar anders was er ook nog een uitbarsting geweest alleen misschien niet nu. Ik ben 16 en geloof mij ik vind t Super kinderachtig van mijn eigen en ik schaam me dood maarja het is nu gebeurt en ik kan de klok niet terug draaien, en eerlijk gezegd ik snap nu zelf niks meer van mijn opening.
excuses aanbieden denk ik na het hele gesprek bij de foto dat niet aan mij is maar dat zeggen ze allemaal denk ik dan zo.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:21

Ach joh, maak je niet druk. Gewoon boven staan.

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:47

wat ik zoiezo niet snap dat je op een foto reageert wat 2 jaar geleden is

caramellebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 23:01

Miszblueeyes, ik weet ook niet wat er mij bezielde op dat moment om te reageren op een reactie van 2 jaar geleden.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:15

Ach je kan de tijd niet meer terug draaien dus het beste wat je kunt doen is die mensen gewoonnegeren, en met mensen omgaan die wel leuk zijn

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:23

sorry zeggen en het uitpraten? :D

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:42

Als het je zo dwars zit dan ga je toch met de desbetreffende mensen rond de tafel en bied je je excuses aan. Grijp dan nu wel je kans om volwassen te reageren.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 00:27

Het is een raar (Nederlands?) idee om te denken dat je alleen 'sorry' hoeft te zeggen als jij jezelf als 'dader' ziet. (kwade opzet)

Echt waar. Een keer (extra) je medeleven en goede wil laten zien, klaart de lucht meestal op.
Uiteindelijk willen alle mensen graag gezien en serieus genomen worden. Niet alleen jij, ook de anderen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 00:38

Alleen sorry zeggen? Zoals ; :wave: .. sorry .. :evaw: .... ??
:+

Bij een sorry hoort wel een leuk excuus met waarom het je spijt en dat je het begrijpt dat je hun/haar reactie begrijpt blablabla.
Ik denk dat zij dat wel zo bedoelt haha