Ik kwam toevallig voorbij deze foto en ik heb gewoon gereageerd haar reactie was ook niet slecht bedoeld op dat moment en die van mij wat ik nu dus heb gegeven ook niet ik weet dat ik gewoon niet meer had moeten reageren. Maar er hangt meer in de lucht en het gaat dus niet meer over deze foto maar over heel andere dingen ik denk dat ik het gewoon beter even laat rusten foto verberg en dan binnenkort wel weer zie hoe het loopt. Het uiteindelijke onderwerp heeft totaal niks meer te maken met de foto en dat stoort mij. Ze zitten elkaar op te steuken en het gaat niet alleen over deze reacties maar over de gespannen sfeer die er al een tijd was en die nu onploft is. Ik heb mijn opening niet echt goed gemaakt maar op dat moment was ik ook echt overstuur, maar ik ga het zo laten ik denk niet dat ik dit juist met Julie kan delen. Het is mijn eigen fout dat het bij deze foto begonnen is maar anders was er ook nog een uitbarsting geweest alleen misschien niet nu. Ik ben 16 en geloof mij ik vind t Super kinderachtig van mijn eigen en ik schaam me dood maarja het is nu gebeurt en ik kan de klok niet terug draaien, en eerlijk gezegd ik snap nu zelf niks meer van mijn opening.
excuses aanbieden denk ik na het hele gesprek bij de foto dat niet aan mij is maar dat zeggen ze allemaal denk ik dan zo.