Ik heb jullie hulp hard nodig!
Binnenkort ga ik met mijn vriend samen wonen, we houden erg van het landelijke en onze meubels passen daar helemaal in. Voor decoratie zoeken we wat specialere en oudere items, zo hebben we een oude eiken koffer, een oude klok en een oude telescoop.
Nu heb ik een theewinkel zo'n leuke thee blikken van vroeger gezien. Echter waren die deel van de winkel decoratie en kon ik ze niet overkopen
Ik zou dus graag zo'n thee blikken van vroeger hebben, liefst zonder thee in want zo'n thee drinker ben ik niet
Ik heb al wat gezocht op het internet, maar kan alleen nieuwe blikken vinden, met thee in, die best prijzig zijn. terwijl het leuke juist is dat je ziet dat het oude blikken zijn, met beschadigingen inclusief.
Ik heb inmiddels een grote matte zwarte en een grote blinkende witte, en een kleine rode. Maar ik zoek er meer, veel meer
Het gaat om deze blikken: http://www.betjemanandbarton.com/en/les-boites-125-grs/33-une-journee-a-la-campagne-caddy-125g.html
In alle kleuren en maten!
Weten jullie waar ik aan zo'n blikken kan geraken?
Help ooh help

.
Ja die nieuwe zijn leuk en als ik geen tweedehands vind worden het waarschijnlijk wel deze, maar liefst zou ik toch wat authentiekere hebben. Dat past gewoon zo veel beter bij ons