Nu bestaat Bokt voor 95% uit vrouw, en jullie hebben vast ook vreselijke dates meegemaakt, brand los!
[/leedvermaak] Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[/leedvermaak] 

Bij het afscheid wilde ik hem 3 zoenen op zijn wang geven, aangezien ik er geen reet aan vond, maar daar dacht hij anders over, waardoor mijn halve wang vol met kwijl zat omdat hij me een tongzoen wilde geven.

Anyway, ik heb opgezocht op Facebook.. Klein, stevig (in de zin van gespierd) en kaal met een bril..
Ja hoor je mag er best een paar maar niet de halve zak halloo... Hahaha, gelukkig waren de onderste toch allemaal al gesmolten ghehehe.
Ook had hij het alleen maar over zijn uitzendingen in het buitenland, wisten zijn ouders niet dat hij bij het Amerikaanse leger zat en had hij overal onderzoeken naar gedaan bla bla bla. Vervolgens kwam ik erachter dat meneer altijd een pistool bij zich droeg want dan voelde hij zich veiliger..
Na een dagje Walibi toch maar gezegd dat ik de klik niet voelde haha.
Nja, logischerwijs was ik er na 1 date ook al wel klaar mee... Vond het wel sneu want hij bedoelde het allemaal goed en had alles betaald maar nee.. Euhh.. nee.
Captain schreef:Anyway, ik had gezegd niet te zoenen op een eerste date.. Maar hij wilde toch wel.. Afgewimpeld en gezegd dat ik er nog over na zou denken of het wat zou worden.. Bleeeegh, de klik was er niet en ook totaal niet mijn type.. Next!
Vervolgens geef ik het antwoord, vraagt ie er achteraan: "En wat is dat plus 7 dan?".
Dat was voor mij best een afknapper.. en ja ik vind dat ook een beetje oppervlakkig van mezelf, maar daarna zat het er voor mij echt niet meer in
hij heeft de hele dag niets gegeten, alleen gerookt. en toen we nog even thuis waren zat die allemaal te zeggen dat die mijn kamer wou zien dit en dat. haha dat durfde ik echt niet, dus dat had ik afgewimpeld. Hij had ook een evenwichtstoornis, waardoor hij bij mij achterop de fiets moest en hij liep raar
. echt de ergste date ooit.

)

. Ik zou hem komen ophalen om 19.30. Dus ik stond 19.30 voor zijn huis... Het was er donker en leeg. Na 10 minuten maar even gebeld waar hij was. In de snackbar, derde helft na de voetbalwedstrijd liep wat uit.
.
.
Captain schreef:Ghehee, dan zal ik mijn dateverhalen ook wel even vertellen. Op zich niet zo erg als die van Viva maar toch.
Mijn eerste date was met een man die.. 12 jaar ouder was. Had via een datingssite afgesproken, was overigens mijn eerste date dus snapte nog niet dat je ook gewoon 'nee' kon zeggen.Anyway, ik heb opgezocht op Facebook.. Klein, stevig (in de zin van gespierd) en kaal met een bril..
Oke, niet echt mijn type maargoed, ik wilde toch graag naar de bioscoop dus daar maar afgesproken.
Komt hij allereerst al 10 minuten te laat.. Vervolgens blijkt hij 10cm kleiner te zijn dan mij en trok hij met zijn been. Oke, no problem. Zij het niet dat ik hem na een stukje lopen kwijt was, ik liep iets sneller en meneer liep een 5 meter achter me hahaha.
Allebei de helft van de kaartjes gedaan, prima.. Ik het drinken en de snacks betaald.. Besteld hij een klein busje pringles, ik een zak maltesers.. Heeft die gozer gewoon mijn halve zak ook nog opgegeten..Ja hoor je mag er best een paar maar niet de halve zak halloo... Hahaha, gelukkig waren de onderste toch allemaal al gesmolten ghehehe.
![]()
Anyway, ik had gezegd niet te zoenen op een eerste date.. Maar hij wilde toch wel.. Afgewimpeld en gezegd dat ik er nog over na zou denken of het wat zou worden.. Bleeeegh, de klik was er niet en ook totaal niet mijn type.. Next!
Tweede date was met iemand die echt super hot was op de foto... Vervolgens was hij in het echt 10 kilo zwaarder, oke prima no problem als je dan verder maar een beetje verzorgd bent.. Maar nee, kapotte kleren, neushaar en hier en daar nog plukjes baard.. Ieuwh!Ook had hij het alleen maar over zijn uitzendingen in het buitenland, wisten zijn ouders niet dat hij bij het Amerikaanse leger zat en had hij overal onderzoeken naar gedaan bla bla bla. Vervolgens kwam ik erachter dat meneer altijd een pistool bij zich droeg want dan voelde hij zich veiliger..
Na een dagje Walibi toch maar gezegd dat ik de klik niet voelde haha.
En toen date nummer 3, had ik super gesprekken mee.. Zelfde humor erg leuk. Niet mijn type qua uiterlijk maar oke, we will see what will happen.
Dus wij naar de efteling, mijn hemel zeg.. Volgens mij heb ik nog nooit een jongen gezien die zo kinderachtig was.. Steeds in de lucht springen, onder poortjes door kruipen 'Whieeee' roepen en meer..Nja, logischerwijs was ik er na 1 date ook al wel klaar mee... Vond het wel sneu want hij bedoelde het allemaal goed en had alles betaald maar nee.. Euhh.. nee.
Plien91 schreef:Mijn vriend maakte bij onze eerste date in eerste instantie niet een hele denderende indruk. Ik zou hem komen ophalen om 19.30. Dus ik stond 19.30 voor zijn huis... Het was er donker en leeg. Na 10 minuten maar even gebeld waar hij was. In de snackbar, derde helft na de voetbalwedstrijd liep wat uit.
Enfin, om 19.50 kwam hij aankakken (in trainingsbroek!) met een zak frietjes die eerst nog moesten worden opgegeten. En daarna moest hij nog douchen. Ik kreeg de afstandsbediening in mijn handen gedrukt en mocht wel even wachten in de huiskamer. Tot zover ging het nog.... Maar toen kwamen zijn ouders binnenvallen (hij woonde nog thuis). En die wisten nog niet van mijn bestaan af dus die waren enigszins verbaasd dat ik daar op de bank zat. God wat wou ik toen graag een gat in de grond om door te verdwijnen. Zijn ouders waren en zijn wel heel aardig hoor.
Maar na die ietwat hobbelige start hebben we wel een hele gezellige avond gehad en drie jaar later wonen we samen.
Wacht eens even? Die leek wel!
Damn..
Pauline schreef:Een ander was een jongen die wel grappig was maar die had steeds spuug op zijn mondhoek. Kan er niets aan doen, ik bleef er naar kijken. Brrr...en die wilde nog kussen ook, nou, niet met mij zal ik je vertellen.