contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 09:53

stel je heb een relatie, je praat over samenwonen etc.. oftewel het is een serieuze onderneming..

Wat zou jij er van vinden als je erachter kwam dat je vriend recent zich op een Badoo, TWoo etc site had ingeschreven en er ook actief op was?

Wat vinden de bokt dames? is dat vreemdgaan? ook al is er alleen online contact?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:54

Waarom heeft hij zich ingeschreven, om dames te ontmoeten? Want dat zou mij idd te ver gaan ja, maar om het meteen vreemdgaan te noemen..
Heb je al met hem gepraat?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 01-10-13 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:55

Dat heet geen vreemdgaan.

Maar wat mij betreft wel not done in een relatie dus ik zou zeker verhaal gaan halen en vervolgens besluiten wat ik ermee doe.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:55

Ik ken die sites niet, maar ik neem aan dat het datingsites zijn?

Als mijn man daar behoefte aan blijkt te hebben dan zou ik daar eerst boos om worden en later zou ik met hem erover praten waarom hij daar zo'n behoefte aan heeft (ookal zou dat gesprek erg pijnlijk voor mij zijn).
Als het probleem daarna opgelost wordt en hij gaat nog steeds naar die sites dan zou het voor mij over en sluiten zijn.

Dus ja, ik zie dat als een soort van vreemdgaan

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:56

tja..... zolang hij de stap niet neemt om af te spreken....
maar vaak zit je daar met een reden als je er ook nog eens actief bent
alhoewel ik zelf zat er vroeger actief op omdat je altijd zo gezellig kon kletsen daar en ik er rustig een hele avond mee vulde :')

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:57

Vreemdgaan noem ik het niet.

Verder vind ik het niet kunnen en zou ik afstand nemen van die jongen, met zo iemand ga ik het avontuur samenwonen en toekomst niet aan.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:57

Bij mij rijst dan de vraag, wat moet hij op die sites? Mijn vriend zou ik vragen om er onmiddellijk mee te stoppen, waarom zoek je contact via internet met vreemden? Dat doe je niet zomaar.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:58

xNicolx schreef:
Dat heet geen vreemdgaan.

nog niet nee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij er nieuwe mannelijke stapmaatjes gaat zoeken.
als je je op sites aanmeld als de TS noemt, weten we allemaal wat het doel is, en of het nu enkel bij mailcontact blijft, of een ontmoeting het doel is, ik zou het absoluut niet goedkeuren.
TS, een heel goed gesprek lijkt me op zijn plaatst als je hierachter komt.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:59

Wat mij betreft ben je dan nét over die "blurred line" heen gestapt als je zoiets doet.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:00

ik vind het geen vreemdgaan zolang hij met niemand afspreekt.

sommige mannen houden gewoon van extra aandacht..
liever op die manier dan op een andere zoals echt daten :)

maar ik zou zeker verhaal gaan halen en vragen waarom..
ik zou er ook niet blij mee zijn..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:01

Voor mij zou het in ieder geval reden genoeg zijn om het uit te maken. Als hij gelukkig is met mij zou hij geen behoefte moeten hebben aan nieuwe, vrouwelijke contacten. En als hij dat wel heeft, voldoet hij niet meer aan mijn eisen en heeft het geen nut nog tijd aan hem te verliezen. Zeker als de relatie nog vers is, zoals bij ons 2,5 jaar, dan voorspelt dat ook niets goeds voor de toekomst.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:01

AdnerB schreef:

Dus elkaar uitgebreid vertellen via de mail wat je bij de ander zou willen doen, vind jij niet erg?
ik vind dat dus wel onder vreemdgaan vallen.
bah, ik zie het voor me, vriendlief met zijn hand in zijn broek :r

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:03

Voor mij is dit geen vreemdgaan.

Maar dit is ook geen situatie die ik zou dulden in een relatie. Not done vind ik het om je op zulke sites aan te melden en actief te zijn terwijl je een relatie hebt.

Wat dat betreft: ga een goed gesprek aan waarom dit zo is en dat je het absoluut niet kan waarderen.
Als je partner op die manier behoefte heeft aan aandacht 'buiten de deur' (en voor mij is dat ook online) zou ik me stevig achter de oren krabben of ik met zo iemand een toekomst op wil bouwen.

Liever dat er 18+ filmpjes worden gekeken dan contact met real life mensen ook al is het online. Dat is voor mij een stap tever.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:04

Storm schreef:
AdnerB schreef:

Dus elkaar uitgebreid vertellen via de mail wat je bij de ander zou willen doen, vind jij niet erg?

als je er achter komt en je gaat een gesprek aan gaat zou ik wel benieuwd zijn wat er dan allemaal gedaan word door mijn vriend..
als ik er achter kom na op zijn profiel te hebben gekeken dat hij dat soort contact heeft wat je vooraf dus nog niet weet zou ik heel boos worden..

maar wat je uit eindelijk ermee doet is geheel aan jezelf..
het vertrouwen is alleen beschadigd of weg..en dat is moeilijk terug te winnen en kost veel tijd!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:05

Hangt van de reden af waarom hij op die site zit en de aard van de gesprekken (dat zijn als ik het goed heb toch geen sites die enkel en alleen voor daten dienen?) .
Als hij gewoon behoefte heeft om banale dingen te vertellen tegen meisjes en jongens dan doet hij maar. Ik heb ook chatvrienden waar ik gewoon mee praat.
Als hij dingen begint te vertellen over hoe slecht zijn vriendin wel niet is, dat hij eigenlijk liever was dat het chatmeisje zijn vriendin was, seksuele praat begint te verkopen...dan heeft hij een probleem :Y) .

Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Een relatie maak je met twee en je moet met tweeën gelukkig zijn. Er zijn mensen bij die het zelfs geen moer kan schelen als de ander letterlijk voor hun neus fysiek vreemdgaat. En er zijn mensen die al beginnen door te draaien als ze zien dat hun partner een sms heeft gekregen van iemand van hetzelfde geslacht. Als je beide overeenkomt dat je liever niet hebt dat je partner nog contact heeft met hetzelfde geslacht en je kan hier beide perfect mee leven, dan is dat gewoon goed voor jouw relatie. Is dat veel te verstikkend voor een van beide partijen, dan moet je toch toegevingen durven doen en oplossingen zoeken. Wat voor de ene een "sorry, maar als mijn vriend mij zo strak zou houden dan had ik hem echt wel gedumpt, ik ben zijn eigendom niet :? " is voor de andere een zeer fijne relatie. Maar er is geen standaardregel van "dit hoort in een relatie, en dit niet".
Dus als jij je ongemakkelijk voelt over de dingen die je hebt gezien moet je er over praten en dat vertellen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:05

Het is geen vreemdgaan, maar ik vind het in een relatie wel not done!
Heb je hem hier al op aangesproken?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:06

Om het in het kort te houden, jezelf manifisteren als single op zo'n site.. die bekend staan om "vluggertjes" zegt mij genoeg.

bij mij is dat een exit.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:07

Zijn dit datingsites?

Ik zou er helemaal niet blij van worden, maar het valt niet onder het kopje vreemdgaan.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:08

Voor mij is dit geen vreemdgaan, maar wel een signaal dat er iets niet in orde is, dus ik zou wel aktie ondernemen.

AdnerB

nelis schreef:
Om het in het kort te houden, jezelf manifisteren als single op zo'n site.. die bekend staan om "vluggertjes" zegt mij genoeg.

bij mij is dat een exit.

gaat dit over jou eigen situatie? zo ja..sterkte ermee :(:)

heb je al een gesprek met hem gehad?

Storm

nelis schreef:

bij mij is dat een exit.

Ik hoop niet dat jouw eigen partner dit doet? :(:)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:09

Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.

Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:09

nelis schreef:

bij mij is dat een exit.

Tjonge bij mij ook. Vind het wel degelijk vreemdgaan in dat geval. Alleen moet het nog lichamelijk worden.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:09

Ik zie het hetzelfde als vreemdgaan.
Als hij hetzelfde tegen iemand zou zeggen in real life vind je dat ook vreemdgaan.
Dus via de mail is hetzelfde.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:11

nelis schreef:
Het zijn site's die bekent staan als datingsite's maar waar vaak heel vaak de zogenaamde sex dates uit voort komen.

Iedereen verstaat iets anders onder vreemdgaan, mij zegt het genoeg dat je een behoefte heb om op zo'n site te staan.. kennelijk sta je dan open voor anderen

Kennelijk sta je dan open voor anderen.. daar ben ik het mee eens. Het is voor iedereen anders of dat openstaan voor anderen een probleem is. Bij mij zou dat wel zijn, ook al is het alleen chatten.