Ik gebruikte altijd runkeeper voor mijn buitenritten. Alleen sinds een update is 'ie een beetje van slag. Na de hand klopt de route voor geen meter. Hij zegt dat ik 60 km heb gereden.. terwijl dat maar 15 km is (schatting). Ook klopt de route dan niet.
Ik wil de app niet verwijderen en opnieuw instaleren want dan ben ik al mijn routes kwijt!
Mss kun je even via de appstore, googleplay of email een reactie plaatsen. Dan weet je maker dat er problemen zijn en worden die opgelost in een volgende update.
Eliine
Geplaatst: 01-10-13 11:31
Ben je niet ergens onder een viaduct oid doorgereden? Ik heb het heel soms dat ik ineens een megahoge topsnelheid of een gekke afstand heb. Dit wil nog wel eens gebeuren als je onder een brug/viaduct doorrijdt. Dan raakt de gps even van slag en maakt ie er iets geks van. Dus misschien nog eens ermee gaan rijden en kijken of hetzelfde weer gebeurd? Want bij mij is dit denk 2 keer gebeurd in al de tijd dat ik m nu gebruik. Dus misschien komt het niet door de update is eigenlijk wat ik probeer te zeggen
xNicolx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-13 11:37
@Eline, het hoeft idd niet door de update te komen. Maar ik heb update gedaan en 2x gebruikt en beide keren was het zo. Daarvoor nooit last van gehad! We hebben geen viaducten, maar bedankt voor de tip!
@Capopjekop: dat is wel een goede! Ik ga eens kijken of dat lukt.
Een vriendin van mij heeft hier ook last van. Wij hardlopen samen en mijn runkeeper is veel nauwkeuriger dan die van haar. App verwijderen hielp niet, het bleef slecht.
Ondertussen ben ik overgestapt naar runtastic omdat hij bij mij ook gekke dingen ging doen. Was zo maar 10 minuten onderweg, terwijl ik in werkelijkheid nog geen 5 minuten onderweg was e.d.
Hij is mij te vaak onnauwkeurig, dus ik ben overgestapt.