Leerkrachten gezocht die lesgeven buiten Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Leerkrachten gezocht die lesgeven buiten Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 18:00

Ik ben dit schooljaar begonnen met de master Special Educational Needs en volg onder andere een module over gedragsproblemen. Een van de opdrachten uit de module is om contact te leggen met een school in het buitenland om te kijken hoe zij probleemgedrag aanpakken. En toen dacht ik, Bokt kan mij vast wel helpen :)* Dus, wie is er leerkracht op een school buiten Nederland en wil met mij in gesprek over hoe jouw school gedragsproblemen aanpakt? Liefst wel een basisschool, aangezien ik de situatie moet vergelijken met mijn eigen school. Maar alles mag, België is welkom maar wie weet zitten er nog mensen in andere, spannende landen? Ben benieuwd :D

Mjetterd

Re: Leerkrachten gezocht die lesgeven buiten Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:13

Mijn zusje is 4de jaars pabo student en zit nu 3 maanden in peru voor een stage op verschillende basisscholen.
Ze is dus geen leerkracht die al jaren les geeft o.i.d.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het wel en ga ik eens vragen of ze je wil helpen. :D

annuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 01:26

Ik meld me! Ik geef sinds dit schooljaar les op een school in Aruba. Ik wil je best helpen! Je mag me een pb sturen! Heb natuurlijk wel andere tijden dat ik wakker ben en slaap, werk etc, maar daar is makkelijk een schoen aan te passen hoor!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 13:19

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoor als het goed is vanavond meer over wat de opdracht precies moet inhouden, maar ik vind zowel Peru als Aruba wel interessant als invalshoek dus hou de opties nog even open. Jullie horen van mij!

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:23

Mijn nichtje geeft al een paar jaar les in houston, texas op een Internationale school. Ik wil haar best vragen of je haar mag mailen.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 20:04

Helaas nog niet meer informatie gekregen gister, dus hou de opties nog even open als dat mag :) Hopelijk dan volgende week wel meer info zodat ik ook gerichter contact kan zoeken.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 22:17

Inmiddels wat meer informatie gekregen, maar ook contact gehad met een studiegenootje die met hetzelfde probleem/opdracht zit. Dus Mjetterd & mamamier als jullie zouden willen vragen of jullie contacten ons kunnen helpen en als we jouw hulp ook in mogen schakelen Annuh25, heel graag! Annuh, ik zal jou vast een pb sturen met wat meer informatie, mochten de anderen ook positieve reacties krijgen, dan kan ik jullie ook pben. Thanks iig!

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:02

Doe ik! Wil je me dan even een pbtje sturen met je email adres? Dan geef ik dat aan mijn nichtje door.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:04

Zoek je nogsteeds iemand? :o Mijn zus geeft les in Australië, Perth. :o