matrastopper de hoes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

matrastopper de hoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 16:07

Hallo allemaal,

ik had de hoes van de matrastopper(dekker) gewassen. Helaas dom dom heb ik deze uitgehangen op zo'n manier dat deze tegen iets aan lag wat had afgegeven. Nu is er dus een heel deel blauw verkleurd inclusief de rits :o
Nu heb ik geen droger en kan ik deze nu niet nog opnieuw wassen en op tijd droog krijgen voor vanavond. Als zoiets is opgedroogd zou het dan nog steeds aan de rest af kunnen geven?(hoeslaken?)

Daarbij stel voor dat ik het er niet uit krijg. Bestaan er dan ook van die hoezen zonder dat je gelijk een nieuwe topper moet kopen? Ik kon het in ieder geval via internet niet vinden, maar misschien gebruik ik de verkeerde woorden? Ik vind ze nieuw nogal prijzig...vooral omdat ik deze pas een half jaar heb.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:09

Wat is het probleem van het blauw zijn dan? Als het niet af geeft (en ik gok dat het niet af geeft voor het gemak) dan maakt het toch niet uit dat het een andere kleur heeft dan wit? Geen hond die het ziet, weet, ruikt, gebruik van hoeft te maken behalve jij.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 16:11

nee, maar aangezien het blauw heeft afgegeven op de hoes. Zou het blauw dan ook niet weer af kunnen geven op de hoeslaken? :Y)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:12

Daar kom je maar op 1 manier achter. Ik weet niet waar het tegenaan heeft gezeten? Wassen is geen optie dus.. Dus is het afwachten :P

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:14

Nee geeft niet ,meestal alleen als het nat is

DonCamillo

Re: matrastopper de hoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:18

Ik kan me ook niet voorstellen dat het afgeeft als het eenmaal droog is. Anders wrijf je er even stevig over met een droog of nat wit lapje om het te controleren voordat je het weer op je matras legt.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 16:19

DonCamillo schreef:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het afgeeft als het eenmaal droog is. Anders wrijf je er even stevig over met een droog of nat wit lapje om het te controleren voordat je het weer op je matras legt.

oja dat ik daar nog even niet aan gedacht had. Bedankt :D