Heey bokkers!
Ik zit met een klein probleempje op school.
Eigenlijk alleen tijdens wiskunde, ik heb het volgens mijn docent áltijd gedaan! Wat? Nou gewoon, álles! Iedereen zit te praten, wat moet meneer roepen? Hou nou is op ! (naar mij)
Het is waarschijnlijk gekomen doordat ik één les iets melig was met vriendinnen (het 8e uur, iedereen was een beetje suf enzo
) We mogen gewoon gaan zitten waar we willen, dus zitten we altijd bij elkaar, en ook die keer weer. Ik was dus eigenlijk alleen maar aan het lachen. Toen werd ik achterin gezet, en moest de rest uit die rij, zodat ik niemand stoorde....
Dus achter zijn rug om nog gewoon propjes gooien enzo (ja, ik ben nog niet zo volwassen mochten jullie al gaan twijfelen )
Nou, ik moest vandaag dus weer achterin met teminste een vriendin naast me, niemand mocht voor ons. Hij doet echt alsof ik zo uit een gekkenhuis kom rennen ofzo! Vorig jaar had ik hem ook, en toen had ik er echt geen problemen mee. Maar ik word nu echt met de dag bozer op 'm
Het komt er dus op neer; Wat kan ik het beste gaan doen nu? Of wat zouden jullie doen in zo'n geval?
) maar toen was de les daarna gewoon heel normaal...