Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) op zak heb en dus tot het hoogste niveau les mag geven. Dat scheelt ten eerste al van andere instructeurs. Ten tweede heb ik inmiddels een aardige bekendheid hier in NL, maar ook internationaal door meerdere EK's die ik heb meegereden (en de bijbehorende medailles) en binnenkort mijn debuut ga maken in de GP. Ik heb al een aardig aantal aanmeldingen voor alles, dus moet alleen nog de prijs bepalen. Maar van de "bekendheid" of opleiding zal het waarschijnlijk niet afhangen, dat zal er juist iets aan bijdragen (denk ik persoonlijk, verbeter me maar als ik het fout heb
)
livelovelife schreef:Ik les oa bij Academy Bartels' en Nicole Werner, dus ging uit van die prijzen, maar dan lager. Er is ook een verschilt tussen junioren en young riders rijden met 60% of 74%...
livelovelife schreef:En het zijn over het algemeen niet de makkelijkste, maar juist hele hete. Persoonlijk vind ik dat de grootste uitdaging en het leukst. Maar ook aantal middelmatige paarden succesvol gestart
En ik heb uitgerekend dat ik toch zeker wel 5 klanten per dag kan doen, met avondwerk erbij 8.