mail problemen macbook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hasiinaaax

mail problemen macbook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 21:14

Hooi Bokkers,

Ik heb een tijdje geleden vaak mails verstuurd, maar ik heb er nooit antwoord op gekregen. Ik heb ze verstuurd via de mail app van Macbook. Nu ik eens gekeken heb naar mijn inbox staat er een waarschuwing tekentje.

Dit staat er op:
Er is mogelijk een probleem met de mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account 'live.nl' of probeer het opnieuw.

De server heeft een fout geretourneerd: Time-out van de verbinding met de server 'pop3.live.com' via poort 998.

Wat heeft dit te betekenen?

Alvast bedankt :)

8nnemiek

Re: mail problemen macbook

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 07:27

Dan zou het kunnen dat de smtp instellingen niet kloppen, al zou live.nl die zelf goed moeten instellen.. Even googlen op 'smtp instellingen live' en handmatig invoeren? Je kan wel email ontvangen neem ik aan?
Ik heb dit probleem een tijdje gehad toen we overstapten naar de ziggo provider, ineens werkte mijn mail alleen nog maar met een ziggo smtp adres..

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 07:41

8nnemiek schreef:
Dan zou het kunnen dat de smtp instellingen niet kloppen, al zou live.nl die zelf goed moeten instellen.. Even googlen op 'smtp instellingen live' en handmatig invoeren? Je kan wel email ontvangen neem ik aan?
Ik heb dit probleem een tijdje gehad toen we overstapten naar de ziggo provider, ineens werkte mijn mail alleen nog maar met een ziggo smtp adres..

Bedankt voor je reactie. Ontvangen lukt juist niet.. Versturen wel. In mijn hotmail ontang ik wel mails maar op mijn mail app via MacBook niet ..