Kleine Cadeautjes Feestdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Kleine Cadeautjes Feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 19:39

Omdat ik altijd ruim van tevoren bezig ben met de inkopen voor zowel Sinterklaas als Kerstmis, bedacht ik me hier wat tips te vragen.
Wij vieren Kerst met 17 mensen (variërend van 2 tot 70) en 4 poezen en 2 paarden.
Wij vieren Sinterklaas met 13 mensen (variërend van 2 tot 70) en 4 poezen en 2 paarden.
Natuurlijk vieren we niet echt met de poezen/paarden, maar daar doe ik ook altijd een kleinigheidje bij.
Eigenlijk doen we niet aan cadeaus, maar dit jaar wil ik toch iedereen iets geven.
Ik wil 3,00 per persoon uitgeven, ik ben creatief maar wil niet uren knutselen.

Voorbeeld-idee; voor de dames heb ik 4 smaken thee gekocht (4,80), 4 theetipjes (3,60), een pakje met cupjes honing (1,20), wat suikersticks (0,00) meegerausd van m'n werk :j. Hier maak ik kleine thee-pakketjes van. Van de Kerstkaarten van vorig jaar knip ik kleine rondjes met een Kerstige afbeelding uit, hier haal ik lint daarheen. Ik pak in als een buideltje in crepe-papier, daaromheen folie, en dan dichtmaken met het lint en het rondje met de afbeelding, waar ik de naam op schrijf. Totaal bedrag: 9,60 / 4 = 2,40 per persoon exclusief inpakspullen, inclusief dus ongeveer 3,00. Per persoon hebben ze dan ongeveer 20 zakjes thee!

Iemand meer van dit soort ideeën? Het is trouwens geen budget-ding; ik ben in de gelukkige gelegenheid om veel geld uit te geven, maar we doen juist geen cadeautjes, dus wil het juist heel klein houden.

1234

Re: Kleine Cadeautjes Feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:05

Je zou het in dit topic kunnen vragen [LZP] [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2
Rondom de feestdagen komt er een speciaal forum bij voor alles rondom de feestdagen, waarbij er ook dit soort cadeautopics worden geplaatst. Anders dat even afwachten ;)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:08

Ik vind het altijd leuk om sieraden te maken. Kralen en benodigdheden haal ik bij de internetsites (sayila is een fijne). En mooie zakjes bij de xenos/action etc. Beetje crêpe papier in de zakjes en het ziet er al best leuk uit.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 22:14

Dank voor de tips!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 23:21

Hier staan allemaal leuke knutsels! Zitten hele gave cadeautjes bij.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:55

Zoals 1234 al zegt, is er voor dit soort vragen een centraal topic. :)

Daarom plaats ik hier een slotje.