Enquête: TRUST win een sponsorship, met kans op een prijs.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ukie

Enquête: TRUST win een sponsorship, met kans op een prijs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:06

Voor een studiegenoot plaats ik deze enquête

Beste Bokkers,

Mijn naam is Rowie Rooth en ik ben momenteel stagiaire bij TRUST Equestrian. Ik ben bezig met de evaluatie van Win een Sponsorship. Dit een gezamenlijk project van de merken TRUST Equestrian en Pavo Paardenvoer. Win een Sponsorship is ontstaan doordat beide merken opzoek waren naar een echte ambassadeur, die niet alleen de merken wil dragen, maar ook zijn ervaringen wil delen en dus meer publiciteit rond de merken wil creëren. Onlangs zijn de finales op Horse-Event verreden.

Hier kan ik jullie hulp goed bij gebruiken. Ik wil je vragen om je mening over Win een Sponsorship te geven in deze enquête. Ook als je niet mee hebt gedaan of nog nooit van het project hebt gehoord. Door de enquête in te vullen help je om Win een Sponsorship voor volgende keren nog leuker en beter te maken. De gegevens worden verwerkt in de evaluatie en worden verder nergens gepubliceerd. De enquête zal hooguit 10 minuten in beslag nemen.

Belangrijk: Deze enquête gaat over het project Win een Sponsorship en dus niet over de Wildcardactie die hier op bokt is gedaan.

De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=366462
De enquête wijst zich vanzelf.

Door het invullen van de enquête en je e-mail adres, maak je kans op een van de 5 attenties die door TRUST Equestrian beschikbaar worden gesteld.
De enquête sluit op 7 oktober 2013.

Graag vraag ik je deze enquête via Facebook te delen en via andere wegen te verspreiden. Hier help je me enorm mee!

Alvast bedankt!