HTC Sense 5 problemen. HELP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

HTC Sense 5 problemen. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 16:28

Wie heeft er nog meer je HTC geupdate naar Sense 5 en heeft problemen??

Sinds ik hem heb geupdated, deze morgen, doet mijn camera het niet meer.. Je klikt hem aan, hij opent camera en sluit weer af...

Ook wil mijn scherm niet meer draaien -O-

Heeft iemand tips/ dé oplossing???

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:31

O jee, HTC One X toevallig?
Dit is een bekend probleem bij HTC. Mijn telefoon (HTC One X van 1 jaar oud) is gisteren weggebracht omdat hij na een systeemupdate geen WiFi meer pakte. Het probleem met de camera na een update is ook al bekend bij HTC zelf. Ik las dat bij mensen die dit probleem aangaven op Facebook, werd aangeraden om even langs te gaan bij een servicepunt in de buurt omdat ze de ROM chip moesten flashen.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:55

Ik heb ook gister een systeemupdate gehad naar Android 4.2.2. Ik gebruik geen HTC Sense maar wél problemen met mijn WiFi sinds gister. Op mijn slaapkamer (die zich direct boven de router bevindt) en in de woonkamer (zo'n 5 meter bij de router vandaan) heb ik af en aan WiFi. Behoorlijk irritant, gelukkig heb ik genoeg data in mijn bundel..

Ik heb er alleen niet bij stilgestaan dat het door de systeemupdate kwam, dus ik ga nu even kijken wat ik er zelf aan kan doen. :j

Edit: zo te zien zijn er niet echt goede oplossingen voor, behalve een bugfix. Ik ga morgen ook wel even langs een winkel, kijken of zij er wat van kunnen maken want dit is hoogst irritant en kost me mijn batterij.

SayaJones

Re: HTC Sense 5 problemen. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:35

Pff wat vervelend zeg. Inderdaad HTC One X van november.
Laatst is ie nog weggebracht voor een probleem dat ie geen gps kon vinden en ook omdat het scherm ineens niet meer wou draaien..

Dat ROMchip flashen.. gaat daarmee ook weer alles op reset, dus dat je alles kwijt bent?

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:48

Ja HTC One X heeft ontzettend veel problemen de laatste tijd. Mijne is nu weggebracht maar ben hem wel mooi 10 werkdagen kwijt waarschijnlijk! En dat voor zo'n duur toestel.

Ik zou niet weten of ze de hele telefoon daarmee resetten. Wat je kunt doen (moest ik ook omdat mijn telefoon wel helemaal leeg gaat) is een back up maken naar de Cloud, of naar je computer/HTC Sync Manager. Dan weet je zeker dat je alles niet kwijt raakt :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 08:14

Ik had vanochtend een berichtje op de HTC Nederland FB geplaatst over de problemen, en warempel krijg ik nu net een update die camera opstart problemen verhelpt :+

Hoop dat de schermrotatie het ook weer doet, ik wil weer kunnen Minion Rushen -O-

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:17

Ben wel benieuwd of die update heeft geholpen?
Vind dat HTC niet erg lekker bezig is de laatste tijd. :\

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 12:45

Ja, camera doet het weer gelukkig.
Wel kreeg ik daarna even rare kuren, maar een keer op het homeknopje tikken en hij deed het weer.

Ook de helderheid van het scherm is achteruit gegaan. Ik zie niets meer als ik buiten loop. En hij staat nog steeds hetzelfde als ie daarvoor stond -O-

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:14

[STW]--->[HTT]