Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lucifertje schreef:Oei, je komt wel heel laat ermee dat je stage wilt gaan lopen in het buitenland en dan vooral Amerika.
Ik ben bezig geweest voor Australië een jaar van te voren en mij is het niet gelukt, verzekeringstechnische problemen.
Ik hoop dat je het gaat redden, maar ik ben er bang voor.
Wat ik zou doen, en misschien klinkt het raar, waarom bel je ze niet gewoon op. Amerikanen zijn vriendelijke mensen, degene die ik ken dan en staan vaak voor je klaar om je te helpen.
, want of ik zit er compleet naast of Batlow interpreteert jouw post verkeerd. Nynke1 schreef:Ja in Australië, niet in Amerika..
Lucifertje verklaar je eens nader, want of ik zit er compleet naast of Batlow interpreteert jouw post verkeerd.
Zal morgen maar eens even met papa rond te tafel gaan en bekijken wat er allemaal geregeld moet worden zodat we dat daadwerkelijk ook kunnen gaan regelen NoeskaMoos schreef:Omdat het een stage is, kan dat misschien via een speciale 'studentenvisa' ofzo?
Amerika is zeker niet het makkelijkste land, maar als je iets echt wil, moet je er voor gaan![]()
Ik weet wel dat je moet kunnen aantonen dat je voldoende spaargeld hebt voordat je het land in mag, dat is zo'n €4000,- (velen vragen hulp van hun ouders daarvoor)
Ik heb denk ik wel eerder verslagen op Bokt gelezen van stages of werkervaringen in Amerika.
Gebruik de zoekfunctie eens, wie weet kom je Bokkers tegen die hetzelfde hebben gedaan. Kun je ze pb-en
hadden ze overigens niet naar gevraagt 
dus hele planning in duigen...
anders dan ga ik niet werken en gewoon rondreizen
Batlow schreef:lucifertje schreef:Oei, je komt wel heel laat ermee dat je stage wilt gaan lopen in het buitenland en dan vooral Amerika.
Ik ben bezig geweest voor Australië een jaar van te voren en mij is het niet gelukt, verzekeringstechnische problemen.
Ik hoop dat je het gaat redden, maar ik ben er bang voor.
Wat ik zou doen, en misschien klinkt het raar, waarom bel je ze niet gewoon op. Amerikanen zijn vriendelijke mensen, degene die ik ken dan en staan vaak voor je klaar om je te helpen.
Ik zal vragen of papa is wil bellen. Ik ben aan de telefoon al helemaal niet goed om vloeiend te praten en verstaan is al helemaal lastig... In persoon versta ik alles perfect... Pap is voor werk vaak in het buitenland dus aan hem de taak deze week
Mijn zus woont in denemarken en heeft een vriend die Deens is. Zijn vaak in Nederland, dan is het ook constant engels praten. Nynke1 schreef:Ja in Australië, niet in Amerika..
Lucifertje verklaar je eens nader, want of ik zit er compleet naast of Batlow interpreteert jouw post verkeerd.
.