alvast bedankt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Kellyy schreef:Ik heb helaas geen goede ervaringen met LG. Had ooit een telefoon van LG (de cookie, al heeeul lang geleden), maar die was binnen een half jaar stuk. Opgestuurd voor reparatie, maar dat zou op 80 euro uitkomen en de telefoon nieuw was toen 75 euro. Hij laadde niet meer op, omdat die pinnetjes die in je telefoon zitten om op te laden stuk waren.. Heb toen een nieuwe moeten kopen en kon deze weggooien..
mijn buurvrouw heeft 3maan geleden een gekocht en hij is nu al voor de 2e keer terug gestuurd omdat hij telkens blijft vast lopen. Ze mag nu een andere telefoon uit zoeken gelukkig, maar dat wordt geen LG meer _Kellyy schreef:Ik heb nu de Galaxy SIII. Prima telefoon. Snel, en het geheugen raakt niet snel vol, omdat ik een SD kaart erbij heb gekregen!
Ik denk dat er geen enkele telefoon echt "slecht" meer is. Het is sowieso bekend dat alle smartphones eigenlijk niet langer dan 3 jaar meegaan, dan zijn ze gewoon aan vervanging toe. (Bijv. doordat de telefoon snel leeg gaat of veel vastloopt e.d.)
heb hem zelf ook!