Help. welke telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Is LG een goed merk (laat graag je optie achter)

ja
4 (12%)
nee
19 (61%)
geen ervaring meer
8 (25%)

Totaal aantal stemmen: 31

Irene_Horse

Help. welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 15:00

HoiHoi, ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, het liefst onder de €200,00 euro. Ik had in mijn hoofd de LG optimus 5 of LG optimus 5 II. Ik weet niet of jullie met deze telefoon ervaring hebben maar zo ja hoor ik het graag. Andere telefoons waar je erg positief of juist negatief over bent hoor ik het ook graag.

alvast bedankt. :)

Lindor92

Re: Help. welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:02

Irene_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 15:03

Oeps sorry, maar bedankt.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:27

Ik heb helaas geen goede ervaringen met LG. Had ooit een telefoon van LG (de cookie, al heeeul lang geleden), maar die was binnen een half jaar stuk. Opgestuurd voor reparatie, maar dat zou op 80 euro uitkomen en de telefoon nieuw was toen 75 euro. Hij laadde niet meer op, omdat die pinnetjes die in je telefoon zitten om op te laden stuk waren.. Heb toen een nieuwe moeten kopen en kon deze weggooien..

Irene_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 15:40

_Kellyy schreef:
Ik heb helaas geen goede ervaringen met LG. Had ooit een telefoon van LG (de cookie, al heeeul lang geleden), maar die was binnen een half jaar stuk. Opgestuurd voor reparatie, maar dat zou op 80 euro uitkomen en de telefoon nieuw was toen 75 euro. Hij laadde niet meer op, omdat die pinnetjes die in je telefoon zitten om op te laden stuk waren.. Heb toen een nieuwe moeten kopen en kon deze weggooien..

Dat is niet fijn, ik hoorde dat de LG van nu beter is maar al die verkoop praatjes weet ik tegenwoordig niet meer welke telefoon nou ''echt'' goed is.

welke telefoon heb je nu als ik vragen mag?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:45

Ik ken alleen maar mensen met slechte ervaringen wbt lg.. Ik zou zelf dus ook nooit een lg kopen :n mijn buurvrouw heeft 3maan geleden een gekocht en hij is nu al voor de 2e keer terug gestuurd omdat hij telkens blijft vast lopen. Ze mag nu een andere telefoon uit zoeken gelukkig, maar dat wordt geen LG meer

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:45

Ik heb nu de Galaxy SIII. Prima telefoon. Snel, en het geheugen raakt niet snel vol, omdat ik een SD kaart erbij heb gekregen!

Ik denk dat er geen enkele telefoon echt "slecht" meer is. Het is sowieso bekend dat alle smartphones eigenlijk niet langer dan 3 jaar meegaan, dan zijn ze gewoon aan vervanging toe. (Bijv. doordat de telefoon snel leeg gaat of veel vastloopt e.d.)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:13

LZP -> HTT

Irene_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 19:59

EvelijnS schreef:
LZP -> HTT

Wat?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:01

ik heb een blackberry gekocht (met azerty toetsenbord) voor 200 euro
mijn jonge kat vind het heel leuk om hem altijd van tafel te gooien en hij werkt nog perfect
hij moet 1 à 2 keer opgeladen per week

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:52

_Kellyy schreef:
Ik heb nu de Galaxy SIII. Prima telefoon. Snel, en het geheugen raakt niet snel vol, omdat ik een SD kaart erbij heb gekregen!

Ik denk dat er geen enkele telefoon echt "slecht" meer is. Het is sowieso bekend dat alle smartphones eigenlijk niet langer dan 3 jaar meegaan, dan zijn ze gewoon aan vervanging toe. (Bijv. doordat de telefoon snel leeg gaat of veel vastloopt e.d.)

Dat hoeft niet hoor. Telefoons gaan na verloop van tijd inderdaad sneller leeg en lopen vast, maar dit is gemakkelijk te verhelpen door het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Inmiddels heb ik mijn iPhone 3GS alweer ruim 4 jaar en die doet het nog uitstekend. Hij moet, net zoals dat 'ie dat altijd al moest, elke nacht aan de oplader, maar dat is inderdaad wel smartphone-eigen.

Het is een kwestie van omgang met een toestel. Mijn lief jaagt er elk half jaar een nieuwe telefoon doorheen, maar zij is er ook helemaal niet voorzichtig mee.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 00:10

Ik bedoel inderdaad, zoals je al zegt, dat de batterij veel sneller leeg gaat. Bij mijn Galaxy SI was het echt geen doen meer. Als ik hem in de nacht oplaadde, dan was ie om 16:00u weer leeg. Dit was echt geen doen meer. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar over het algemeen wordt er vanuit gegaan dat een telefoon ongeveer 3 jaar meegaat. Bij mijn vriend is de batterij zelfs ontploft in zijn telefoon (nokia n8).

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 01:07

Maar galaxy is toch samsung.. Niet LG?

Heb ooit een LG gehad, wat een prutsig. Had er een met een uitschuifbaar toetsenbord, na een maand deed de enter toets t al niet meer. En wat zeiden ze bij LG? Jaa dat kan gebeuren hij is nu eenmaal gevoelig. Yeah right.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 01:09

Irene_Horse schreef:
EvelijnS schreef:
LZP -> HTT

Wat?

Dat je topic van LZP(leven zonder paarden) naar HTT (Huis tuin en techniek) is verplaatst. Verkeerde subfora gezet ;)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 10:45

Ik heb een LG Optimus 4HD, ben er erg blij mee!! Heb de telefoon meer dan een jaar, nog nooit problemen mee gehad. Alles werkt nog naar behoren. Mijn vriend heeft een Iphone maar hij pakt geregeld mijn telefoon om dingen op te zoeken op internet :D
Ik zou volgend jaar zo weer een LG uitzoeken.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:21

Celiien schreef:
Maar galaxy is toch samsung.. Niet LG?

Klopt helemaal. Dit was bij mij alleen om even aan te geven dat de telefoons na een aantal jaar over het algemeen slechter worden en toch soms meer gebreken gaan vertonen...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:26

Ik heb ooit ook een LG gehad, en was ook helemaal niet tevreden met dat ding. Voor mij geen LG meer, ik hou het bij Samsung.

Irene_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 20:09

Hi lieve mensen, bedankt voor jullie reactie even allemaal rustig doorgenomen, Ik neem daarom GEEN LG dit wordt namelijk niet aangeraden. Ik neem daarom ook de Samsung Galaxy s3 mini. Iets boven mijn budget maar wat heb je er ook aan dat je telefoon zo stuk is. Ik bedank iedereen enorm !

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:19

De s3 mini is inderdaad een goede telefoon :j heb hem zelf ook! :D