Winkel die condoleanceboek/register verkoopt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Winkel die condoleanceboek/register verkoopt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 11:04

Online kan ik wel condoleanceboeken zonder bedrijfsnaam vinden, maar ik heb er vanavond eigenlijk een nodig. Rond gebeld naar wat boekzaken, maar die kunnen me niet helpen. Inmiddels heb ik wel wat lopen bij een begrafenisonderneming, maar dat is nog even afwachten wanneer die terugbellen. Dus mss heeft een van jullie een tip waar ik zo'n boek kan kopen? Het liefst dus zonder naam van een onderneming erop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:06

magda_90

Re: Winkel die condoleanceboek/register verkoopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:08

Als het goed is, zou je zo bij een begrafenisonderneming kunnen binnen lopen en een kunnen halen. Maar, als ik het mag vragen, de dienst is vanavond? Want in principe als er een dienst wordt gegeven zijn de boeken eigenlijk altijd wel aanwezig.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 11:11

Het is voor de voetbalclub. Ze willen vanavond een gedenkhoekje inrichten, omdat dan alle seniorenteams trainen. Dan heeft iedereen de kans om het boek te tekenen.

Inmiddels heeft Monuta gereageerd, dus ik heb sowieso iets achter de hand dat ik vanavond een boek kan neerleggen. Maar dan staat hun naam erop. Zonder hun naam vind ik mooier, maar als ik dat niet kan vinden dan ga ik voor die.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:14

Heb je anders niet een wat grotere boekwinkel in de buurt zitten waar ze een 'gewoon' mooi boek hebben wat voor dit doel kan dienen capopjekop? Zo eentje met handgeschept papier en een stoffen kaft?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 11:15

Daar heb ik idd ook aan zitten denken. Zal zo even met mijn pa overleggen wat hij ervan vindt. Moet straks toch op pad voor een foto en lijst dan kan ik altijd even binnen wippen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:15

Ik snap het. Sterkte :(:) .