Flip in hair extensions

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Flip in hair extensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 21:11

Hoi!

Ik zit erover na te denken om een flip in hair extension te bestellen.
Dit is een haar mat die je via een touwtje over je hoofd heen trekt en vervolgens je eigen haar over dit draadje heen kamt, zodat het niet zichtbaar is. Je hoeft hem niet vast te zetten e.d.
( http://www.flipinhair.nl/nl/flip-in-hair/wat-is-het ) Op deze site wordt het ook uitgelegd.
Nou is dit redelijk prijzig en daarom ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met de flip in. :)

:wave:

Dobel

Re: Flip in hair extensions

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:14

Ik heb zelf click in extensions.. voor mijn gevoel steviger. Flip in is opzich mooi, maar wel als je zelf ook lagen hebt anders is het echt een pluk die eronderuit komt hangen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 21:16

Ik heb ook click in extensions, ze zitten inderdaad wel stevig, maar ik heb echt ontzettend dun haar, waardoor die clips heel snel zichtbaar zijn, dus daar baal ik nogal van :Y)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:18

hmm denk dat je dan wel rekening moet houden dat je geen golf krijgt waar de flip begint al het haar zit nu natuurlijk op 1 plaats ipv zoals bij de clips op meerdere

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:20

Ik weet niet waar je woont (zie nu Alkmaar staan :')) maar ik weet bijvoorbeeld dat je ze bij mijn oude kapper in Helmond gewoon kon uitproberen... Zij had een paar setjes liggen en dan kon je gewoon de kleur bestellen die je wilde.. Zodat je kon zien of het stond etc.

Maar geen idee hoe het dan zit als je ze een hele dag in hebt...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:20

Dat heb ik ook lies, dat het voor mijn gevoel echt zichtbaar is, terwijl iedereen om me heen me verzekerd dat ze ze echt niet zien zitten :+
Maar ik krijg ook snel koppijn van de click-in extensions (heb daar met alle klipjes in mn haar sowieso makkelijk last van). Zo'n flip in zou wel meer comfi zitten denk ik, maar betwijfel of ik het goed in model zou krijgen bij mezelf :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:23

Tis ook te duur om even te zeggen "we testen het even"... Zouden ze op MP niet al 2e hands te koop zijn? Gewoon voor het testen, ook al is het een totaal ander kleur? :D (Gewoon thuis een dagje :'))

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 21:29

Sieltjuh: inderdaad, dat heb ik dus ook! :)) Ik vraag dan ook rond of er wat te zien valt en iedereen zegt nee, maar het voelt wel zo. Echt niet ontspannend om de hele avond op je haar te letten, haha.

Op marktplaats worden ze ook aangeboden vanaf de 150 euro, duur grapje om te testen :oo

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:40

Dat is nog te duur ja :( Zou het anders wel willen proberen eigenlijk... Gewoon voor de lol.. (moet gewoon mijn eigen haar maar weer laten groeien... Maar ik moet al minimaal 45 cm hebben wil het zichtbaar zijn :') dan ook nog golvend, anders moet ik mijn eigen haar steeds stijlen...

Maar het bijft een leuk hebbedingetje :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:35

Op MW staat een centraal topic waar je al deze vragen kunt stellen.
[MW] Haarextensions deel 4
Vandaar dat ik hier een slotje plaats.