Facebook spel uitnodigingen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dejong_wever

Facebook spel uitnodigingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 10:18

Op facebook heb ik een spelletje gespeeld en ik krijg nu van mensen
berichten of ik niet steeds verzoeken wil sturen. Deze mensen staan
niet meer tussen mijn facebook vrienden. Nu ben ik al in de instellingen
bezig geweest maar weet iemand hoe ik deze mensen uit mijn spellijst
kan halen?

Leverage

Re: Facebook spel uitnodigingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:20

Je kan ook uitnodigingen blokkeren :) Ik had dat een tijdje terug ook gedaan, maar nu krijg ik ze toch weer van dat stomme Candy Crush..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:28

Spelletjes op facebook hebben twee soorten meldingen.

Enerzijds heb je de uitnodigingen die verstuurd worden. Dit is een actie die jij zelf uitvoert en waarbij je zelf namen moet selecter en op verzenden moet klikken. Er is ook altijd een annuleer/negeer/sla over optie! Wees je ervan bewust dat dit soort uitnodigingen erg vervelend zijn voor mensen die die spellen niet spelen en stuur alleen uitnodigingen als je zeker weet dat die persoon die wil ontvangen!

Daarnaast heb je nog meldingen die een app namens jou op je tijdlijn plaatst. Candy Crush doet dit nogal eens door meldingen te plaatsen over je voortgang in het spel. Om te voorkomen dat je anderen hiermee lastig valt moet je in je eigen app instellingen de zichtbaarheid van die meldingen aanpassen. Ik heb die ingesteld op "alleen ik". Ik kan niet voorkomen dat Candy Crush de berichten plaatst, maar ik kan wel voorkomen dat anderen ze zien.

@Leverage: Ik gog dat jij de tweede soort meldingen ziet. Als je eenmaal uitnodigingen hebt geblokkeert dan zou je ze niet meer moeten zien.

Je kan tegenwoordig trouwens ook uitnodigingen van een specifiek persoon blokkeren. Zodra je een uitnodiging van iemand krijgt ga je naar je app centre om die te weigeren. Dan krijg je meteen de optie "blokkeer uitnodigen van deze app", maar ook "blokkeer uitnodigingen van deze persoon".

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 13:23

Ja dit is mij allemaal duidelijk. Ik heb de persoon geblokeerd in candy crush(dus ontvang niks van haar), maar als ik dat spel opstart dan staat zij daar gewoon bij mijn spel vrienden, ik wil haar er uit hebben, maar krijg dit niet voor mekaar. Hoe los ik dat op?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 14:02

Staat ze in je gewone vriendenlijst? Dan denk ik dat dat het probleem is. Anders zou ik het ook niet weten, maar dan gok ik dat het eerder een fout is van candy crush dan van facebook.
Maar wat is nou het probleem met extra levens en zetten?

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 14:42

Deze dame staat niet in mijn lijst.

Probleem;
Volgens haar stuur ik haar levens toe? en vraag ik om dingen(mbt het spel uiteraard) aan haar en dat wil zij niet. Ik ben mij hier niet bewust van en wil dit graag blokkeren.

Zij wil dus niet dat ik haar uitnodig voor dingen in dat spel. Alleen zij staat niet in mijn vriendenlijst en ik wil haar graag uit die spel hebben, maar hoe??

Snap je het? Ik vind het moeilijk om uit te leggen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:11

Speel je op je telefoon of tablet? Bij Appel kan je ook vrienden maken in het Game Centre. Misschien komt het daar uit voort?
Maar ik snap sowieso niet hoe jij haar levens kan sturen zonder dat jij dat zelf bewust doet. Volgens mij bepaal jij namelijk altijd aan wie jij levens en extra zetten stuurt.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 16:53

Ehm, ik doe het op mijn laptop. Hier in huis zijn we niet zo modern, haha..

Nou mijn zusje zei, volgens mij komt het omdat ik mijn zusje een leven had gestuurd en waarschijnlijk stonden die anderen ook allemaal nog aangevinkt?! Ik was me hier niet van bewust en heb er verder
niet op gelet. Zusje moest iets hebben om naar het volgende level te kunnen zij ze.

Ik zag wel een app center op de facebook pagina, zou ik daar dan mensen kunnen verwijderen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:24

Ik zou daar eens gaan rondsnuffelen ja :j

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:59

LZP -> HTT