Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heel raar maar als ik t n ander zou laten doen dan ben ik bang dat ik zo irriteer dat ik dan op dat moment het niet zelf doe of het is voor mij niet goed genoeg en wil ik t overnieuw doen... hele erge tik van mijn kant... Afwas vind ik doe je samen en wassen doe ik liever ook zelf... maar boodschappen ook weer samen, vind dat dat ook bij het huishouden hoort
Jantine_ schreef:Ik vind dat als de man veel werkt en de vrouw niet/tot weinig dat de vrouw toch zeker het over grote deel ''moet'' doen, of is dit raar?
Wij werken even veel, of hij iets meer. Ik doe het overgrote deel omdat ik gewoon van heel erg schoon hou. Zijn taak is was opvouwen (heb hier een bloed hekel aan) en af en toe eens iets extra's.
Mioux schreef:Ik doe altijd liever als zelfheel raar maar als ik t n ander zou laten doen dan ben ik bang dat ik zo irriteer dat ik dan op dat moment het niet zelf doe of het is voor mij niet goed genoeg en wil ik t overnieuw doen... hele erge tik van mijn kant... Afwas vind ik doe je samen en wassen doe ik liever ook zelf... maar boodschappen ook weer samen, vind dat dat ook bij het huishouden hoort

) dus ik vind het logisch dat ik thuis wat meer doe, dan hebben we tenminste allebei nog genoeg energie om samen wat leuks te doen.