Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) Bio, Sk, Na, Wis B, Wis D, M&O en Duits. En dan nog de vaste vakken. 

x_anne23 schreef:Hoi, ik zit op het moment in VWO 4 en doe NG en NT samen.
Scheikunde is volgens mij op elke school een verplicht vak.
Ik had vorig jaar ook veel moeite met scheikunde maar het gaat dit jaar een stuk beter. Natuurkunde ging vorig jaar bij mij ook makkelijker maar dat valt nu weer erg tegen.. Dus het is moeilijk te zeggen wat beter is om te kiezen. sorry het is een beetje een vaag verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt![]()
Fry schreef:x_anne23 schreef:Hoi, ik zit op het moment in VWO 4 en doe NG en NT samen.
Scheikunde is volgens mij op elke school een verplicht vak.
Ik had vorig jaar ook veel moeite met scheikunde maar het gaat dit jaar een stuk beter. Natuurkunde ging vorig jaar bij mij ook makkelijker maar dat valt nu weer erg tegen.. Dus het is moeilijk te zeggen wat beter is om te kiezen. sorry het is een beetje een vaag verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt![]()
Hmm...
Ja met de scheikunde leraar heb ik nu ook wat moeite. Hij kan niet goed uitleggen, mijn natuurkunde docent daar in tegen kan heel goed uitleggen.
Bedankt![]()
Ik zal maar hopen dat het goed blijft gaan, want ik zou niet weten wat ik anders zou doen dan een DA.

! 
Fry schreef:Ik zal maar hopen dat het goed blijft gaan, want ik zou niet weten wat ik anders zou doen dan een DA.

!

Kuggur schreef:Fry schreef:Ik zal maar hopen dat het goed blijft gaan, want ik zou niet weten wat ik anders zou doen dan een DA.
Ik wens je veel succes bij je carriere keuze. Maar ik wil je er toch op wijzen dat je vroeg blindstaren op één keuze mogelijkheid onverstandig kan zijn.
Kijk eens of je het werkje "Pet Hates" van Josh Artmeier kan vinden, en lees het eens door, het is een aardige tegenhanger van James Herriot (de eerder genoemde pennaam is niet toevallig een anagram hiervan).