Ik wil niet weer gekwetst worden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik wil niet weer gekwetst worden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:26

Niet voor een derde keer op rij..

Ik heb op een toevallige manier een hele lieve jongen ontmoet.
Zocht er verder totaal niks achter want had met mezelf een afspraak gemaakt om voorlopig niks serieus te beginnen met een jongen.
Hij vroeg of ik vrijdag zin had om iets te gaan doen (dit was afgelopen vrijdag).
We hebben in de stad wat gedronken en zijn daarna naar de film geweest.
Het was echt heel gezellig en heb ontzettend genoten.
Na afloop heeft ie me helemaal thuis gebracht.
En ja we hebben gezoend. :')

Vriendinnen die mij de afgelopen keren hebben getroost en gesteund nadat ik wa gekwetst vinden dat ik echt voor deze jongen moet gaan, waarom? Geen idee, ze vinden hem onwijs leuk voor me.

Nu komt het probleem, ik durf het niet aan. Ik merk aan mezelf dat ik echt een klein beetje afstand hou,
Ik wil gewoon niet nogmaals in tranen zitten om een jongen.
Aan de andere kant overweeg ik het om het een kansje te geven.

Want je kan niet alle jongens over 1 kam scheren.

De desbetreffende jongen is wel echt een goedzak, hij is heel lief en kan ontzettend met hem lachen.

Wat zouden jullie doen bokkers?!

Geryon

Re: Ik wil niet weer gekwetst worden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:28

Gewoon proberen. Zou het hem ook zeker vertellen als het wat serieuzer wordt tussen jullie! Dat zal vast schelen :j

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:29

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, als je alsnog twijfelt kan je er altijd mee stoppen. Maar ik denk dat je hem zeker een kans moet geven ;)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:30

Je kan niet in iemands hoofd kijken en je hebt altijd de kans dat je gekwetst wordt. Ook als je al 20jaar bij elkaar bent.

Ik zou er gewoon voor gaan en kijken waar het schip strand! :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:31

Ik herken mezelf in je verhaal. Zit in hetzelfde schuitje en ben er toch voor gegaan. Wel heb ik hem hier ook over gesproken en ook bewust gezegd dat ik het rustig aan wil doen en me er niet meer in een keer in ga storten! Dit vond hij fijn om te weten en hij steunt me erin!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:31

Niet de efteling jongen???

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:32

Sem_ schreef:
Niet de efteling jongen???

Oh dat was ik helemaal vergeten. Ik ben nu wel erg benieuwd TS!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:35

Ik zou het gewoon rustig aan doen en genieten van de dag. Ga komende tijd lekker leuke dingen samen doen, geniet van elkaar. Jullie groeien dan vanzelf naar elkaar toe of uit elkaar.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:39

Je bent 16!!! Het is simpel, gekwetst worden hoort er bij in het leven. Daar word je volwassen en sterk van. Als je niet wilt dat dit gebeurt door een jongen moet je vrijgezel blijven.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:43

sashafierce schreef:
Je kan niet in iemands hoofd kijken en je hebt altijd de kans dat je gekwetst wordt. Ook als je al 20jaar bij elkaar bent.

Ik zou er gewoon voor gaan en kijken waar het schip strand! :)

Hier ben ik het mee eens.

Zelfs je eigen man/ vriend met wie je jaren bent en of kinderen hebt kan jou enorm kwetsen, komt overal voor en over de hele wereld.

Het is heus niet alleen met vriendjes zo en jij bent nog jong dus ik zou er niet nu al te zwaar aan gaan tillen.

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:43

ik zat met het zelfde porbleem. uiteindelijk besloten er voor te gaan en nog geen spijt van gehad. ik kan echt lachen met mijn vriend ook al toen we gewoon vrienden waren en nu dus nog steeds.

ik zeg doen! :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:58

Ik werd na 15 jaar huwelijk gekwetst en ben daar ook best wel weer bang voor maar na zo'n lange periode is het echt kwetsen. Als je jong bent dan zal het wel een paar keer gebeuren, dat hoort erbij. Geef je gevoel aan, het is dan voor hem beter te begrijpen. Het zal nooit iemands bedoeling zijn je moedwillig te kwetsen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:01

Was jij ook van die efteling jongen??
Hoe is het daar mee?

Je moet nooit afspraken maken met jezelf zoals: Ik ga voorlopig geen dit, geen dat...

Als je verliefd word, dan word je dat! :)

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:08

_Dominique schreef:
Ik wil gewoon niet nogmaals in tranen zitten om een jongen.
Aan de andere kant overweeg ik het om het een kansje te geven.

Want je kan niet alle jongens over 1 kam scheren.
De desbetreffende jongen is wel echt een goedzak, hij is heel lief en kan ontzettend met hem lachen.

Gekwetst worden kun je niet voorkomen. It's better to have loved and lost than to never have loved at all. Uiteraard moet je zelf wel weer stabiel zijn.
En je hoeft niet meteen een relatie aan te gaan, je kunt ook gewoon een keer wat drinken en hem beter leren kennen voor je serieus wordt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:40

meid je bent pas 16... je zal echt wel meer gekwetst worden in het leven.. nooit geschoten is altijd mis, vergeet dat niet ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:05

De efteling-jongen bleek toch een vriendin te hebben? Die kan het dus niet zijn.

TS, je zult helaas nog wel eens vaker gekwetst worden, dat hoort er nu eenmaal bij, en van iedere keer leer je weer een les. Hiermee krijg je je levenservaring en mensenkennis, dat is iets wat je in je verder leven kunt gaan gebruiken.
Neem het allemaal niet te zwaar, blijf positief en onthou dat als je niks meer onderneemt met jongens, je niks meer meemaakt en dus ook veel leuke dingen mist.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:16

Het leven bestaat uit vallen en opstaan. Val je weer, dan sta je op en begin je opnieuw. Nooit je eigen geluk in de weg staat om iets wat misschien nooit gaat gebeuren! :)

Ga er gewoon voor! :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:23

Misschien raar dat ik dat denk hoor, maar kan je het niet gewoon bespreken met de heer in kwestie? :Y)

Had ik gedaan hoor. Tuurlijk, niet op de eerste date maar in mijn relatie heerst volledige openheid over alles. Dus ook over onze onzekerheden en waar we bang voor zijn.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:30

Wie niet waagt, wie niet wint.
Je zult nog wel vaker verdriet hebben om wat voor reden dan ook, dat hoort bij het leven en het zijn soms harde lessen. Als je de gok niet waagt mis je misschien wel iets geweldigs.. Zou zonde zijn toch?

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:32

in de liefde ga je iemand pijn doen...ga jij een keer pijn hebben (of tig keer) maar ooit komt er een match, en dat weet je pas als je er aan begint. Succes

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:37

Wat leuk voor je dat je zo'n lieve jongen hebt ontmoet! :)
Niet geschoten is altijd mis, je weet vooraf nooit hoe het gaat aflopen. Dus: geniet ervan en ga ervoor! :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:38

Ik zou afstand houden. Als jij nog niet in staat bent(of er klaar voor bent) om weer een relatie aan te gaan met een jongen, dan doe je er beter aan om geen relatie aan te gaan. Je kwetst jezelf door twijfels etc die je gaat krijgen en je kwetst hem omdat hij wel 100% verliefd op jou wordt en vervolgens ren je weg..

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:41

Je kunt jezelf niet indekken en tegen jezelf zeggen dat mag niet wat ik wil niet gekwetst worden.
Dat is een onderdeel van het leven, een kl*te onderdeel maar het hoort er wel bij.
Zolang jij zoveel mogelijk met beide benen op de grond blijft staan zal het kwetsen minder hard zijn als dat je er blind voor gaat.
Waarom wil je jezelf het plezier ontnemen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:10

idd jezelf indekken tegen gekwetst worden gaat hem niet worden
til er niet tezwaar aan en probeer te genieten :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:12

Je bent pas 16, je zal echt nog wel eens liefdesverdriet hebben in je leven hoor, dat hoort er nu eenmaal bij.