Ik vraag me af of ik hiermee terug kan naar de winkel.
2 weken geleden heb ik bij de Ici Paris een serum gekocht van 78 euro (Estee Lauder advanced night repair)
Hiervan heb ik geen aankoop bonnetje meer. Dit serum werkt met een pipet en een week geleden begon het ding al scheef te staan, maar nu staat de hele dop scheef. Er is al heel veel (dure
) serum uitgelekt en het potje sluit nu niet meer goed.Dit potje heb ik in de kast staan dus er is niks geks mee gebeurd. Ik vraag me af of ik hiermee terug kan? Met een apparaat was ik allang terug gegaan maar dit gaat om cosmetica wat ook al gebruikt is. Maar aan de andere kant vind ik het absurd dat zo'n duur flesje kapot gaat en dat er daardoor duur serum verloren gaat!
Ik heb geen aankoopbon als bewijs, wel een bewijs van betaling op mijn rekening.
Wat denken jullie? Ik voel me een beetje een zeur als ik morgen vraag om een nieuwe...
edit/ werkt er hier toevallig iemand van de Ici Paris die weet of aankopen geregistreerd worden door die memberspas?
Is belachelijk dat het nu al kapot is, zeker als je er zoveel geld voor betaalt. 
Het is namelijk ook gewoon gebruikt en dus een beetje op.