Potje met serum na 2 weken kapot.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Potje met serum na 2 weken kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 21:11

Hallo!

Ik vraag me af of ik hiermee terug kan naar de winkel.

2 weken geleden heb ik bij de Ici Paris een serum gekocht van 78 euro (Estee Lauder advanced night repair)
Hiervan heb ik geen aankoop bonnetje meer. Dit serum werkt met een pipet en een week geleden begon het ding al scheef te staan, maar nu staat de hele dop scheef. Er is al heel veel (dure :+ ) serum uitgelekt en het potje sluit nu niet meer goed.

Dit potje heb ik in de kast staan dus er is niks geks mee gebeurd. Ik vraag me af of ik hiermee terug kan? Met een apparaat was ik allang terug gegaan maar dit gaat om cosmetica wat ook al gebruikt is. Maar aan de andere kant vind ik het absurd dat zo'n duur flesje kapot gaat en dat er daardoor duur serum verloren gaat!

Ik heb geen aankoopbon als bewijs, wel een bewijs van betaling op mijn rekening.
Wat denken jullie? Ik voel me een beetje een zeur als ik morgen vraag om een nieuwe...

edit/ werkt er hier toevallig iemand van de Ici Paris die weet of aankopen geregistreerd worden door die memberspas?
Laatst bijgewerkt door Kana op 20-09-13 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dominique_96

Re: Potje van serum na 2 weken kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:13

Je kunt het altijd proberen toch? :) Is belachelijk dat het nu al kapot is, zeker als je er zoveel geld voor betaalt.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:16

Als je dat bewijsje meeneemt zou het denk ik ook nog wel moeten lukken. Daar staat toch ook bij waar je het gekocht hebt?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:16

heb je gepint? dan daar de kopie van meenemen en kunnen ze een bon opzoeken gezien de datum en tijdstip van pinbetaling

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:18

Ik zou gewoon terug gaan, wie niet waagt die niet wint en vaak gaan ze wel akkoord met een bankafschrift als betalingsbewijs

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 21:19

Ik vraag me vooral af of het niet raar is als ik een nieuwe ga eisen. Ik heb nooit nooit eerder in mijn leven cosmetica oid willen ruilen. := Het is namelijk ook gewoon gebruikt en dus een beetje op.

Nuja, ik ga er morgen maar naar toe met mijn bankafschrift en zie wel wat er gebeurd.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:21

Je kan er sowieso melding van maken, voor wat betreft een nieuw serum, nee heb je, ja kun je krijgen.

Voor die prijs mag het trouwens wel een wondermiddeltje zijn :=.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:25

Ik zou zeker teruggaan, en mochten ze je daar niet kunnen of willen helpen, kun je het via Estee Lauder proberen.

_Tara_

Re: Potje met serum na 2 weken kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:26

Ik zou inderdaad even langs gaan om te vragen of dat normaal is. Je zou ook estee lauder kunnen mailen inderdaad. Normaal ben ik ook niet zo lastig. Maar 78 euro voor serum, dan verwacht je toch op z'n minst dat 't een fatsoenlijke verpakking is.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:27

Misschien heb je er nu weinig aan, maar als je een creditcard hebt, in het vervolg met de creditcard betalen. Bij de meeste zit er een aankoopverzekering aan vast en als dingen binnen een bepaalde termijn stukgaan, kun je het altijd nog via de creditcard proberen terug te halen.

poes

Re: Potje met serum na 2 weken kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 01:32

Gewoon terug gaan, wij zijn onlangs teruggeweest met een parfum, zonder bon, en nieuwe gehad!

Het is trouwens wel een schitterend serum :D

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 02:19

Terug gaan! Ik bestel bij oriflame en daar heb ik gewoon garantie, als me iets niet bevalt dan stuur ik het gewoon terug. Staat ook nog eens op nummer 3 van Europa van beste huidverzorgings producten en stukken goedkoper!