Mysterieshopper.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Mysterieshopper.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 19:36

Betaald en verplicht shoppen. Perfectós O:)

Wie doet dit 'werk' ook? Wie heeft hier ervaring mee? Wie zou het willen doen of wie heeft het gedaan en doet het niet meer?

Oenka

Re: Mysterieshopper.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:39

Wat houd het precies in? En wat je shopt, wordt dat ook betaalt?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:41

Ik ben al heel lang Mysterie shopper en eerlijk: ik heb nog nooit een opdracht aangenomen. Het zijn allemaal ontzettend flauwe en vervelende opdrachten. Ik krijg alleen maar oproepen voorde Kwik Fit en dan vooral NIET die in mijn woonplaats. Of van een ander bedrijf wat dan in Woerden zit terwijl ik daar niet woon bijv. En als je dan bekijkt wat je ervoor terug krijgt... Kan ik mijn benzine niet van betalen hoor. Of je bent verplicht iets te kopen (wat je totaal niet nodig hebt of in geval van horeca niet lust/gebruikt) en soms krijg je dat niet eens vergoed, maar is dat voor eigen rekening (dat is dan vaak dat je zelf je consumptie mag kiezen). Ik had er heel andere verwachtingen van...

Edit: oja, de paar WEL leuke opdrachten nog helemaal in het begin 910 jaar terug ofzo) waren binnen een kwartier vol |( Of sneller. dan kreeg ik de mail, opende die en dan wilde ik me aanmelden/ opdracht accepteren en dan was het: helaas voor deze opdracht hebben we genoeg aanmeldingen...
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 20-09-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:42

Je gaat dan naar winkels in opdracht van je werkgever. daar ga je als mysterieguest 'shoppen' en de bedoeling is dan dat jij achteraf evalueert hoe je behandeld bent in de winkel. Dus of het personeel je goed behandeld, of je goed advies krijgt, of je je niet gecontroleerd voelt, of het personeel niet stiekem staat te appen onder het werk etc. dat soort dingen.

Ik heb er geen ervaring mee, want ik ben niet zoon shopper.

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:43

klinkt opzich wel grappig, maar dan worden de dingen die je koopt toch wel betaalt door werkgever neem ik aan?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:44

Daarbij krijg je vaak een hele vragenlijst, moet je een bepaald script volgen etc. We hebben er eentje gedaan (mijn (toen nog vriend dus echt jaren terug haha) bij Burger King... dat was echt een hele opdracht hoor. je moest je precies eraan houden wat je moeste bestellen, naam van verkoper onthouden, hoe de winkel eruit ziet etc. Dus je moet je ook echt goed voorbereiden.

Als wij keken naar hoeveel tijd we kwijt waren totaal met voorbereiden, de shop zelf en de lijst erna invullen was het bar slecht verdiend.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:45

Oenka schreef:
klinkt opzich wel grappig, maar dan worden de dingen die je koopt toch wel betaalt door werkgever neem ik aan?

Soms, maar soms ook niet.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:45

is echt een baantje voor mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:46

Als je betaalt krijgt voor wat je koopt wel :j

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:48

ja ik ga niet zelf betalen wat ik MOET kopen, das toch van de zotte