DVD's kopen bij Amazon.com of .fr ?? ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

DVD's kopen bij Amazon.com of .fr ?? ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 19:27

Hoi,

Ik zoek al een hele tijd de TV serie The Prentender voor mijn man. nu heb ik een complete box (de hele serie dus) gezien bij Amazon.FR dus Frans. Maar is dan zowel Engels als Franstalig. Dat er geen ondertiteling op zit maakt ons niet uit. Echter doen Dvd's uit Frankrijk het hier ook gewoon? er staat bij "Region 2" Weet iemand in welke regio wij zitten hier in NL?

Bij Amazon.com, dus Amerika, kan ik de seizoenen los bestellen. Heeft iemand hier al eens ervaring daarmee? Komt het goed aan naar Nederland en doen de Dvd's het hier dan ook?

Helaas is Pretender in NL niet te koop |(

eenitraM

Re: DVD's kopen bij Amazon.com of .fr ?? ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:30

Fr kan niet. Waarschijnlijk leest de DVDspeler m niet. Je moet Dld hebben :j Die hebben hetzelfde systeem. Amerika en het verre oosten hebben ook andere systemen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:35

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:37

Ik koop al m'n boeken en dvd's via amazon.co.uk.
Snel, betrouwbaar en ik vind er altijd wat ik zoek!

De britse amazon vind ik tot nu toe de 'beste', puur omdat ze gewoon de meeste keuze hebben.
En gezien The pretender een engelstalige serie is, raad ik je aan om bij amazon.co.uk te kopen!

Het kan gewoon met maestro.

En alle dvd's van Europa zijn dezelfde zone!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:40

Maar Engeland is geen EU, dus als je pech hebt kan je flink bijbetalen aan invoerrechten. En officieel moet je zelf aangifte doen. Als je de keus hebt dus altijd fr of de bestellen. Loop je geen risico.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:41

Ibbel schreef:
Maar Engeland is geen EU, dus als je pech hebt kan je flink bijbetalen aan invoerrechten.

Nog nooit gehad en ik bestel zeer regelmatig BR's en boeken.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:43

Heb je geluk gehad. Formeel moet je invoerrechten betalen en de douane doet wel degelijk controles.

nynke55

Ik vind het lastige van Amazon dat ze alleen creditcards accepteren, die heb ik dus niet.

koeke

Ibbel schreef:
Maar Engeland is geen EU, dus als je pech hebt kan je flink bijbetalen aan invoerrechten. En officieel moet je zelf aangifte doen. Als je de keus hebt dus altijd fr of de bestellen. Loop je geen risico.
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is Engeland (Verenigd Koninkrijk dus) geen EU-land meer?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:47

Sorry, ik ben niet wakker geloof ik. Komt door de Britten denk ik die het altijd over Europe hebben als ze het vasteland bedoelen. Geen Euro wel EU dus.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:49

Ibbel schreef:
Sorry, ik ben niet wakker geloof ik. Komt door de Britten denk ik die het altijd over Europe hebben als ze het vasteland bedoelen. Geen Euro wel EU dus.

:(:)

Kan iedereen gebeuren

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:51

Ibbel schreef:
Gelukkig :+ Zou wel iets hebben als ze ook niet bij de EU waren. Vind die ponden al zo komisch.

Ik bestel vaak bij amazon.co.uk Heb er prima ervaringen mee! En boven (ik meen) 25 pond geen verzendkosten.