Dilemma: gala of goede muziek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_JY_

Dilemma: gala of goede muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 18:06

(Ik weet niet of het goed staat?)

Zoals elk jaar organiseert mijn school een gala, dit jaar op 13 december. Mooi dacht ik, daar ga ik, net als voorgaande jaren, naartoe. Maaaar, en hier komt mijn dilemma: op die dag komt 'the Fratellis' in Amsterdam! :oo Nou hoor je mij niet zeggen dat ik hun grootste fan ben, en ik luister ook niet elke dag naar hun muziek, maar áls ik hun muziek luister zijn ze toch wel errug leuk. :D *\o/*
Mijn ene vriendin wil heeeeel graag naar the Fratellis (en vindt dat ik met haar mee ''moet'' (natuurlijk is de keuze aan mij ;) ), maar de rest van mijn vriendinnen gaat naar het gala en vindt dat ik ook maar gewoon naar het gala moet.
The Fratellis komen alleen die ene dag in Nederland, verder komen ze wel in Duitsland/Frankrijk/Engeland, maar dit is juist zo dichtbij en daardoor een stuk minder duur. Daartegenover staat wel weer dat dit mijn laatste jaar is, dus ook mijn laatste 'hét gala' met vriendinnen.

Dus dilemmaaaa. Iemand ideeën, tips, oplossingen?

ElSea

Re: Dilemma: gala of goede muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:07

Ik zou gewoon het Gala doen. Dat maak je maar een keer mee in je leven, misschien komt die band nog wel een keer naar Nederland. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:07

Iene miene mutte? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:09

Ik zou naar je gala gaan. Is toch een soort afscheid van je middelbare school :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:11

Ook ik zeg het gala van je school.
De band waar je graag naar toe wil komt vast nog een keer in Nederland.
Het gala komt niet meer...als dat voorbij is is het voorbij.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:13

ja ik zeg ook gala!

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:27

Gala! Dat is echt een leuke ervaring met vriendinnen en al je klasgenoten, je hebt toch wel al die tijd met elkaar samen doorgebracht en dan is het echt leuk om het dan zo af te sluiten (+ je kunt er eindelijk als een filmster uitzien *D ) Die band komt vast nog wel een keer naar Nederland en als je niet eens zo'n grote fan vind is het ook beetje zonde van het geld, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:39

Zonder twijfel het gala! Fratellis komt zeker nog wel een keer in de volgende 80 jaren (of langer! :D ) van je leven ;)
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 20-09-13 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:40

Als ik het goed begrijp, is dit niet een eindexamen-gala maar een soort Kerstfeest wat ieder jaar plaatsvindt? Als ik even kijk naar de datum nl... Dan zou ik een keertje dat gala overslaan en naar dat concert, als je tenminste volgend jaar ook nog op die school zit, dan kun je best een jaartje overslaan!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:43

Tamara schreef:
Als ik het goed begrijp, is dit niet een eindexamen-gala maar een soort Kerstfeest wat ieder jaar plaatsvindt? Als ik even kijk naar de datum nl... Dan zou ik een keertje dat gala overslaan en naar dat concert, als je tenminste volgend jaar ook nog op die school zit, dan kun je best een jaartje overslaan!

Ze is laatstejaars ;)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:48

Ik vond mijn gala de moeite niet waard maar ik zou ook niet direct naar een band gaan waar ik zelf niet echt fan van was. Dus ik zou zeggen; gooi een muntje op? :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:49

Ik zeg band! Maar ik vind persoonlijk geen zak aan gala's en ben gek op (goede) muziek :D Meestal is de sfeer van een concert 1000x beter dan de sfeer op een schoolfeestje!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:49

Als het je laatste jaar is zou ik sowieso naar het gala gaan, inderdaad omdat het gala toch een (van de) afsluiters van je middelbare school tijd is!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 22:20

Ik denk dat ik naar het gala ga omdat het inderdaad het laatste gala is voor mij. (In ieder geval, ik ga er nog even vanuit dat ik ga slagen dit jaar) Hoewel ik het echt ontzettend jammer vind dat ik dus niet naar the Fratellis kan dan. Maar wie weet komen ze nog een keer naar Nederland.
Maar het blijft een lastige keuze...

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 12:45

Wij hadden ook een gala op de middelbare school in het laatste jaar. Iedereen ging en iedereen vond dat ik moest gaan. Maar ik had al een ander feestje waar ik graag naartoe wou. Want ja, je moest wel he! Het is het laatste jaar en het galabal is toch wel ZO belangrijk.
Ik ben lekker niet gegaan. En mn beste vriendin is uiteindelijk met mij mee gegaan ipv naar de galabal. En zal ik het je zeggen? We hebben de nacht van ons leven gehad op dat ander feestje en we zijn nu 3 jaar verder maar we zeggen nog altijd 'blij dat we die keuze gemaakt hebben!'

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 12:49

Targaryen schreef:
Als het je laatste jaar is zou ik sowieso naar het gala gaan, inderdaad omdat het gala toch een (van de) afsluiters van je middelbare school tijd is!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 14:33

Ik denk dat je het op beide evenementen wel naar je zin zult hebben. Bekijk het zo, van welke van de 2 zou je het meeste spijt hebben als je er niet heen bent geweest.
Ik vind de muziek van de Fratelli's leuk, ze zingen goed live, maar toen ik ze heb gezien vond ik hun show niet echt een spektakel.