Zoals elk jaar organiseert mijn school een gala, dit jaar op 13 december. Mooi dacht ik, daar ga ik, net als voorgaande jaren, naartoe. Maaaar, en hier komt mijn dilemma: op die dag komt 'the Fratellis' in Amsterdam!
Nou hoor je mij niet zeggen dat ik hun grootste fan ben, en ik luister ook niet elke dag naar hun muziek, maar áls ik hun muziek luister zijn ze toch wel errug leuk.
Mijn ene vriendin wil heeeeel graag naar the Fratellis (en vindt dat ik met haar mee ''moet'' (natuurlijk is de keuze aan mij
), maar de rest van mijn vriendinnen gaat naar het gala en vindt dat ik ook maar gewoon naar het gala moet.The Fratellis komen alleen die ene dag in Nederland, verder komen ze wel in Duitsland/Frankrijk/Engeland, maar dit is juist zo dichtbij en daardoor een stuk minder duur. Daartegenover staat wel weer dat dit mijn laatste jaar is, dus ook mijn laatste 'hét gala' met vriendinnen.
Dus dilemmaaaa. Iemand ideeën, tips, oplossingen?
) Die band komt vast nog wel een keer naar Nederland en als je niet eens zo'n grote fan vind is het ook beetje zonde van het geld, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk