Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dit omdat mijn zoontje dan net 2 is en het met meer besef mee gaat maken
al ben ik wel benieuwd hoeveel kerstballen heel zullen blijven hahaha
niet in de sneeuw,die mag wel wegblijven haha
Al vind ik t al vrij vroeg dat nu de sinterklaas dingen er al liggen,zag ook al kerstlampjes in de verkoop haha
ik denk dat winkelketens nog het meest blij worden van de kerstperiode. Daarom vind ik het ook niet leuk of heel bijzonder eerlijk gezegd, voor mij voelt het eerder als een verplichting die vooral impact heeft op mijn bankrekening. De winter heb ik echt wel zin in, lekker met een bak koffie op de bank + dekentje, sneeuw buiten, handschoenen aan, eten met vrienden en/of familie, verlichting overal en gezellig, jep dat vind ik wel leuk
Telpeva schreef:Pff kerst, ik vind het zó onwijs nep allemaalik denk dat winkelketens nog het meest blij worden van de kerstperiode. Daarom vind ik het ook niet leuk of heel bijzonder eerlijk gezegd, voor mij voelt het eerder als een verplichting die vooral impact heeft op mijn bankrekening. De winter heb ik echt wel zin in, lekker met een bak koffie op de bank + dekentje, sneeuw buiten, handschoenen aan, eten met vrienden en/of familie, verlichting overal en gezellig, jep dat vind ik wel leuk
![]()
Maar engeltjes, de decoratie, kerststalletjes, kerstbomen en kersthits komen er bij mij echt niet in. Bij mij alles lekker basic
alleen heerlijk eten (doen we al elke dag samen maar goed) en gewoon met lampjes en boompje
. Al zal ik dit jaar wel wat (kleins) halen voor me zoontje vanwege de kerstman bla bla
maar met kinderen vind ik dat zowiezo anders
Oeh I love the winter