Ervaringen met Euroclick laminaat van Leen Bakker?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Ervaringen met Euroclick laminaat van Leen Bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 18:17

Beste Bokkers,

Op dit moment is het Euroclick laminaat van Leen Bakker in de aanbieding, http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment ... _euroclick vandaag in de winkel gekeken en het is ziet er leuk uit. Wit en lichtgrijs, de kleur heet grey oak. Ik twijfel alleen een beetje over de kwaliteit, het is erg goedkoop.. dus voor dat geld kun je eigenlijk niet heel veel verwachten? Maar ik lees ook weleens verhalen van mensen die een goedkoop laminaat hebben en wat harstikke goed bevalt.

Wij gaan het voor boven gebruiken, hebben ook een aantal inbouwkasten en daar komt het ook in. Boven is het vrij klein dus we zullen er alleen slapen.

Ik zoek wel iets wel een lange tijd mee gaat, doe ik hier dan verstandig aan of kan ik beter wat meer geld uitgeven en dan hopelijk ook een betere kwaliteit?

Vergis je trouwens niet... er staat voor intesief huishoudelijk gebruik.. in de winkel stond er wat anders bij namelijk: licht project gebruik

Groetjes Kimmy

Liselot

Re: Ervaringen met Euroclick laminaat van Leen Bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:28

Volgens mij heb ik deze in de witte variant op de bovenverdieping. Vind het een mooi laminaat en voor boven is de kwaliteit meer dan genoeg

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 01:21

Ik heb deze in mijn appartement liggen (80m2) en moet zeggen; blijft goed!

Bij ons wordt er dus veel over gelopen, ook met schoenen en totaal geen gebruikssporen. Alleen op 1 plek is de ondergrond niet recht en daar is het los gegaan, maar dat heb je met al het klik laminaat.

En we hebben onder de eettafel wat puntjes van naaldhakken, van een verjaardag. Maar ook dat is niet heel gek.

Trouwens; bij ons was het ook in de aanbieding en hebben nog best wat vanaf gekregen! Leen bakker is heel makkelijk daarin. Wij hadden bijv. 4 rollen ondervloer en de plinten gratis gekregen

http://i1311.photobucket.com/albums/s67 ... 0b5ae6.jpg

Het ligt er nu 1,5 jaar in

Let niet op mijn niet afgeschilderde pootjes :+

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 08:07

Bedankt voor jullie reactie's! Ziet er inderdaad nog goed bij je uit Liess_ Wij zijn toch voor een ander laminaat gegaan bij een Mega Parket Store dus hier kan een slotje op. :)