Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar ik hoop dat het nog doorgaat. Miijn vriendin heeft zelf dus ook reiki en het werkt echt, ze heeft bij mij wel eens reiki gegeven toen ik heel erge hoofdpijn had en weg was het
. Ook dieren zijn heel erg gevoelig voor reiki, meestal vinden ze het heel lekker en worden ze er helemaal ontspannen van...
in mijn longen.
! Maar ik geef mijzelf nu al elke dag reiki voor het slapen gaan, en Peter ook.
.
Dorine. Citaat:Op 2001-09-02 21:40, schreef Dorine:
En dan...
kruipt er een traan over mijn wang.
Geef nou eens toe Dorine
je bent wel bang...
reiki laat je voelen:
je mag wel bij anderen schuilen
toe maar
je mag altijd huilen.

) ) heeft hij mij een behandeling op afstand gegeven. Hij zat in Arnhem en ik in Wageningen. Zelf ben ik er redelijk nuchter over maar geloof er wel in. We hadden een tijd afgesproken dat hij mij zou 'behandelen'. Ik moest rustig gaan zitten op een stoel met mijn handen op mijn knieen met de palmen naar boven. Goed, dat deed ik dus en opeens begonnen mijn handen en armen heel erg te tintelen (ongeveer na 1 minuut). Dat duurde tien minuten lang en opeens was het weg. We hadden geen tijd afgesproken hoe lang hij mij zou behandelen. Toen ik hem vroeg hoe lang hij mij behandelt had zei hij, tien minuten. Ja, hoor nu vele mensen zeggen "jaja, het zal wel!!". tja, het zij zo, maar ik weet wat ik gevoeld heb. Kan me ook wel voorstellen dat mensen zullen zeggen dat mijn handen verdoofd werden doordat ik ze op die manier hield, maar ik zou zeggen, probeer zelf eens op zo'n manier te zitten en kijk dan of je handen verdoofd raken.