Ik geniet echt enorm van alle zwijmel 'love stories' op Bokt, én omstreken.

Merk dat er écht veel mensen in mijn omgeving veel met de liefde in de knoop zitten, of er juist van genieten.
Ben ik de enige die hier zo onwijs van kan genieten?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar misschien ook omdat ik zelf ook nog zwaar in love ben
daantjuhhh schreef:Ik geniet er helemaal niet van!!![]()
Iik voel mij namelijk ook zwaar k.u.t.
I'm in love en heb 5 dates nu gehad.
Maar heb het gevoel dat het aan de andere kant wat aan het bekoelen is.
Hij reageert nog wel op appjes, maar zo traag en kort.
Of leest wat, komt vervolgens nog 10 keer online om pas 24 uur later te reageren....
Maar aan de andere kant probeert hij wel een afspraak te verzetten zodat hij mij nog even kan zien (anders moet ik anderhalve week wachten)
En dan denk ik, goh hij doet toch wel zijn best.

antje_vip schreef:Dirndl schreef:Zelf zit ik nogal in de knoei met mijn mannensituatie
Ik ook en vind het daardoor juist echt niet fijn om al die happy stories te lezen
Vivian__ schreef:Citaat:Vertel vertel..... Hihihi
Kunnen wij weer lekker zwijmelen met een bak popcorn.
Pfff. Waar moet ik beginnen?Het begin!
![]()
Ik woonde samen met mijn toenmalige vriend. Ik was niet echt gelukkig, maar t was wel goed zo.. Niet echt eerlijk tegenover die persoon, maar t was nou eenmaal zo. Ik ging naar een festival waar ik mijn huidige partner en toekomstige man heb leren kennen. We hebben amper een woord gesproken, maar t kwaad was al geschiednrs uitgewisseld, niet veel later afgesproken, smoorverliefd geworden. Hij woonde toentertijd ook samen... Beide een relatie, heel lastig begin.. En na een paar weken dubben... Besloot ik mijn relatie te eindigen. Ook hij heeft het niet veel later zijn relatie verbroken.
Lastig hoor, maar het voelde zó goed bij deze man... Inmiddels zijn we bijna anderhalf jaar samen en gaan we over een jaar trouwenand they live happiley ever after
Er zit uiteraard nog een hoop ellende tussen de grote lijnen door.. Denk aan groot leeftijdsverschil, familie aan beide kanten konden het niet accepteren, nare exen, etc... Nou mochten jullie de details weten, pb maar. Ik ga het echt niet allemaal hier neerzetten.
Nummers uitgewisseld, afgesproken, terwijl jullie beide een relatie hadden