Gisteren ben ik op stap geweest en ging ik mijn jas ophangen in de garderobe. Deed ik eerst nooit, maar vorige week is mijn andere jas gejat en nu ben ik dus een beetje zuinig op mijn jas. Stond me daar een leuke jongen te werken in de garderobe!! Heb een hele tijd met hem staan kletsen, maar ik vond dat het na een tijdje toch tijd was om terug te gaan naar mijn vriendinnetjes. Hij vroeg nog of hij me nog zou zien die avond en ik zei: 'Natuurlijk, ik zal m'n jas toch op moeten halen'. Dus ik terug naar mijn vriendinnetjes, die stonden me al vragend aan te kijken. Dus ik hele verhaal uitgelegd. Gelukkig snapten ze me wel.
Toen ben ik naar een andere kroeg gegaan en NU KOMT HET PROBLEEM!! Toen ik naar huis wilde gaan ging ik weer terug naar de kroeg waar mijn jas hing, maar hij was al dicht
Ik kon mijn jassenkaartje aan de deur afgeven, maar nu kon ik die leuke garderobejongen niet zien. Mijn alcoholpercentage was net niet hoog genoeg om te vragen of ik alsjeblieft naar binnen mocht voor die leuke jongen. Nu heb ik hem inmiddels gevonden op facebook (was niet zo heel moeilijk), maar nu wil ik hem een leuk berichtje sturen en sorry zeggen dat ik niet meer terug ben gekomen. Maar WAT?! Help me bokt! Er zitten hier altijd van die mensen met goede ideeën en ik hoop dat jullie iets leuks kunnen verzinnen! 
Die van Joolien is goed!