crash formule 1 toch minder ernstig dan verwacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 19:52

hoihoi
er was vandaag een ernstige crash bij de formule 1 in spa....
een coureur, ik weet alleen nie precies mee hoe dattie heet Schijnheilig, knalde met een vaart van 314 km per uur in een banden stapel.
iedereen dacht dat het vreselijk ernsitg was, maar na een geheel onderzoek bleek hij alleen een hersenschudding te hebben.
dat is nou wat je noemt gluk hebben.....vind ik tenminste.
kussies liselot

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:54

Jah, Burti ofzowiets. Hij knalde volop in die banden, alle banden op zn kop! Misselijk Hij heef echt geluk.. Heb je dat ook gehoord van Jos Verstappen dat die zo'n crash had gehad ooit, en er met heel veel geluk is afgekomen? Dat ie niks had maar door zn helm net "gered" was van ernstige hersenbeschadiging of dood Misselijk Misselijk Misselijk

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:01

Heb het ook gezien op tv, ze zeiden ook nog dat je het geen auto-ongeluk meer kan noemen maar een vliegtuig-ongeluk omdat het zò hard ging. Ik d8 ook echt dattie dood was Scheve mond\

Echt een wònder dat hij ALLEEN maar een HERSENSCHUDDING heeft!!! Das toch echt ongelovelijk.... Scheve mond\

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 08:26

ik vind het ook.....ik vind het gewoon eng om te zien hoe dat ie daar in die bandenstapel vloog, en toen ze die dekens er allemaal voorhielden d8 ik ook dattie dood was, maar hij heeft echt geluk gehad.
zo'n kooi in zo'n auto schijnt heel erg veilig te zijn dat zie je nu wel weer, ik weet niet wie de auto heeft gezien toen hij weggetakeld werd, maar dat was ook ongeveer het enige deel wat nog over was van de auto.
als dit 6 jaar geleden was gebeurd was hij absoluut dood geweest, net zoals senna, die had ook zo'n soortgelijk ongeluk, maar die had minder geluk dan burti.
kussies liselot

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 08:30

japs, maar it's all in the game!! Lachen
maakt het ook wel wat spannender Party!! Schijnheilig

Maar zoals Lissy al zegt, het gedeelte waar de coureur zit is super veilig, je zit er meestal zelfs veiliger dan in een normale personenauto Lachen

maar moet je kijken hoe knap dat is van de personen die dit stap voor stap hebben bereikt!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:43

Jah, maar die stoeltjes waar ze inzitten kunnen ze dr ook uittillen. Net zoiets als n brancard dan. Had ik nog gezien op tv Scheve mond\

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:11

jup had ut ook gezien ernstig.. maar gelukkig dat het mee viel... alleen een hersenshudding... Echt mazzel!! Greetz @ngel

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:26

Ik vond de race van gisteren eigenlijk best wel vet, ook de stoere (tweede) opwarm ronde van Ralf Schumacher }> , stond ie nog op een kruk Lachen .
En Montoya is ook altijd zo ontiegelijk relaxt als ie gecrasht of uitvalt, 'it's all in the game', dat zie ik mezelf nou niet bepaald doen Haha! .

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:59

Ik ben een echte hakkinen fan....maar vond het een vage wedstrijd hoor paar herstarts...en dan die crash echt ff schrikken...maar hij probeerde irvine in te halen op een stuk wat gewoon veel te krap was...maar gelukkig dat die banden er stonden...!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:03

Jah ikke ook Hakkinen fan!!! En ook wel Coulthard (mooie auto's *LOL* ). Die MC Laren's zijn zooo kewl Lovers

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:14

Ja echt .... Kwijl ....ach als hakkinen niet wint mag coulthard winnen ja maar op de eerste plek komt MIKA....hahaha....ik hoop altijd dat m schumi craht...hoeft niet zo hard hoor maar hahaha lachwekkend maar ja .... als mika gewoon wint is nog leuker.....

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:39

Ik ook muahahaha, hij wint altijd, das nie leuk meer Haha!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:40

Ik gun het iedereen wel om te winnen. Die Schumi heeft zo vet de leiding dat het helemaal niet spannend meer is. (Behalve de crashes dan) Ik kijk altijd en vindt Verstappen toch ook wel een goede coureur. hij heeft alleen een verrot slechte bak onder z'n kont. Stop hem in zo'n Schumi bak en dan rijdt ie ook in de punten. Echt wel!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 14:51

als verstappen in zo'n schumie auto zit en als het dan ook nog eens regent word ie geheid 1e!!!!!! en dat gun ik hem wel, want het is helemaal nie spannend meer als die domme michael steeds wint. vind ik tenminste.....
nou kussies lis

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:16

ja, ik voorspelde het al toen de race begon... M Schumi gaat winne, en Jos eindigt of heel slecht, of in de grindbak (die tenslotte speciaal voor hem is uitgevonden Knipoog *LOL* }> ).
Nou van dat eerste had ik gelijk, dat 2e viel nog mee. Hij eindigde als 10e, van de 22 dat is toch nog wel goed. (ik zou als 22e eindigen Haha! )

Ik vind het wel 'zielig' voor R Schumi. Hij wordt de hele tijd verslagen door zijn broer. En het lijkt me ook erg frusty om de hele tijd al van de voren te weten dat je toch maar 3% kans hebt dat je van je broer wint...

Maar goed, op zich is racen best wel saai. 45 keer hetzelfde rondje zien, alleen de crashes zijn wel leuk }> . Vooral toen Irvine (geloof ik) zijn moter opblies. Gaaaf die rook! Natuurlijk wel wat minder voor hem, maar het zag wel gaaf uit.

Gr. Astrid

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:24

Ik denk niet dat dat Irvine was die crashte samen met burtie...en is dus ook niet verder gegaan...maar elk rondje is anders....vooral als er gevechten zijn super .... hou wel van dat gescheur....maar ik vond verstappen dit keer nog best redelijk rijden....als je zo'n auto heb als hij dan is 10e nog best goed....!!! en eigenlijk waren er nog maar 13 over dus hij is geeneens laatste goed zo jos hahaha

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:45

Ja, oke, je hebt gelijk, nu zit ik me alleen af te vragen wie dan wel zijn moter op blies.... Verward Ff aan pap vragen da's zo'n 'expert' Knipoog Ik weet het weer *thanks pap* Trulli had z'n moter opgeblazen. Dat zag echt gaaf uit.
Eigenlijk wil ik ook wel een keer in zo'n racewagen rond rijden... Lekker 300 km per uur. En dan het gevoel hebben dat je vliegt Haha! . Maar of dat ooit gaat gebeuren... Verward Nou ja, carten is ook erg leuk. Ik ben zoooo slecht. Ik ga giga hard (denk ik, maar het is altijd maar 60 km ipv 100 (wat ik dus denk)), maar ik zit altijd om de 200 meter weer in de kant *LOL*
Oeps beetje off-topic.

IIG Jos reed idd niet echt slecht, hij moet gewoon een beter karretje krijgen. Kunnen ze niet een keer voor de gein alle auto's wisselen? M Schumi in zo'n verstappen-karretje en Jos in een Ferrari?
Kijken of Schumi dan nog steeds zo goed is }>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:54

Citaat:
Op 2001-09-03 18:24, schreef Dorine_81:
Eigenlijk waren er nog maar 13 over dus hij is geeneens laatste goed zo jos hahaha

Maar hij staat wel laatste van alles. Hij heeft maar 1 punt!!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 18:10

Ja dat is waar.....maar deze wedstrijd ging ie tenminste niet de grindbak in positief blijven.... Haha! en als ik dan echt heel positief bezig ben hij heeft tenminste een punt hahaha.....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 18:20

de laatste tijd eindigt hij wel vaker in de top tien....
laatst was ie 7e, vond ik ook errug netjes van hem, maar dat was met regen, en dat kan hij gewoon erg goed. wat wil je ook als je in nederland woont, haha
nou doeggie

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 18:27

jaa, nou ik vind het wel flauw. Hij is de enigste Nederlander. Heeft ie veel minder kans.... En dan ook nog zo'n rot-auto!
Zullen we maar gewoon zeggen dat Jos de allerbeste coureur is, met de allerslechste auto....
Ik weet eigenlijk niet eens hoe Jos eruit ziet *schaaaaaam* Bloos

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:12

Ik ben nooit voor Nederland. Ook niet met voetbal, dan ben ik voor Brazilië.
Met Formule 1 ben ik dus voor Finland en Engeland Haha! Hakkinen en Coulthard (mooie auto's he Haha! ). Ik ben alleen wel voor Anky enzo *LOL*

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:56

Was wel een gave grand prix alleen jammer van Burti en Irvine,ik dacht ook effe dat het gebeurd was met hem,maar gelukkig is alles goed gekomen.

Enne Ferrari is gewoon the best.
Schumi wint gewoon omdat hij de beste is en omdat hij in een goed team rijdt.

Verstappen en arrows wordt nooit wat.Misschien volgend jaar als ze een andere motor hebben.Dan heeft hij wel een kans.

Williams komt bij mij op 2 en MC Laren op 3

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:35

Schumi wint omdat hij een goeie auto onder zn reet heeft Schijnheilig

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 15:47

Ja Jos Verstappen...die knalt altijd tegen alles op.*LOL*
onze eigen jos Boos!(