greenjump thermo bakjes warm eten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

greenjump thermo bakjes warm eten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 21:51

Hoi bokkers,

Ik plan vaak activiteiten achter elkaar door op een dag zonder dat ik thuis kom omdat ik alles met de fiets doe en anders zinloos blijf fietsen. Zo ga ik vanuit het werk bijvoorbeeld meteen door naar het sporten. Heb dan ong. nog een uurtje in het sportcentrum 'over' maar naar huis gaan kost zoveel extra tijd dat ik alweer bijna weg kan gaan als ik er net ben.
Op zich niet erg, maar ik kom daardoor af en toe in de knoei met avond eten. Omdat ik wel voedzaam wil eten kwam ik op het idee of er niet een soort thermo bakjes zijn om je eten een paar uur warm te kunnen houden zoals dat gebeurd bij thermos kannen voor koffie etc. Dan kan ik wel gewoon een goede maaltijd eten en dat in de tijd dat ik toch zit te wachten rustig ook even een gezonde maaltijd eten.

Het énige wat ik op google kon vinden was onderstaande.
Eigenlijk klinkt het perfect, maar vond ze best prijzig. Kan nergens alternatieven vinden. Is dit echt een product wat verder niet te krijgen is?

Het zou 4-5 uur je eten echt warm houden, lekdicht zijn en er zou 500 ML in passen. Dat is denk ik net een maaltje?

Heeft er iemand ervaringen met deze bakjes of zijn er nog goedkopere alternatieven te koop ergens?

Afbeelding
http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en ... leur.Groen

Groetjes Chantal

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:39

Ik heb zon bakje!
Gebruik m zelf vooral om yoghurt mee te nemen als ik avonddienst heb.
Ik heb m nog niet warm gebruikt maar ze houden iig alles prima koud, dus warm zal ook goed lukken.
Ze zijn qua formaat ook precies goed voor een maaltijd.
Beste kun je er ook even heet water indoen voordat je je warme maaltijd erin doet, dan issie alvast voorverwarmt.
Wel zou ik even kijken op andere sites, ik weet dat hij bij green jump niet het goedkoopste is.

Oja handig aan dit materiaal is ook dat het goed schoon te maken is en geen geurtjes en kleurtjes van (denk tomatensaus) overneemt.

Mri

Re: greenjump thermo bakjes warm eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:14

500 ml is erg weinig hoor... Doe die hoeveelheid is in een gewoon plastic bakje, en dan het formaat even bekijken

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 22:49

Ja, ik twijfel ook behoorlijk over het formaat. Behoorlijk klein. Dat is het nadeel. Grotere formaten hebben een smallere opening waardoor je meer het thermos kan idee krijgt.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:55

Ik moet wel zeggen dat ik een kleine eter ben dus voor mij is t genoeg.
Maar ik zou er ook alleen pasta in meenemen en dat gaat prima, bij ander eten wordt t lastiger.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:59

Ik heb bij decathlon ooit een thermos met brede opening gekocht die hiervoor bedoeld was. Werkt goed, maar je eten gaart wel door, dus hou daar rekening mee met wat je er in doet.