wat te maken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

charissa134

wat te maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:08

ik heb echt geen idee of het goed staat hier, excuses anders..

ik hoop dat jullie misschien wat ideen hebben want ik ben echt enorm noncreatief..

een hele goede vriendin van me is bijna jarig en ze blijft me maar zeggen dat ze niets wil, echter is het wel zo redelijk haar iets te geven..
nu weet ik echt niet wat ik zou moeten kopen, dus kwam ik op het idee een tekening voor haar te maken met een mooie tekst erbij oid.

alleen tja.. wat maak je dan? ze gaat momenteel door een ontzettend moeilijke periode, en heeft vaak op het punt gestaan alles op te geven.
iets in de zin van niet opgeven, steun, hoop, liefde, geloven lijkt me een mooi gebaar maarja.. hoe verwoord je zoiets op papier?
ik heb gevraagd of ze fotos heeft die ze waardevol/mooi/bijzonder vind maar daar krijg ik niet veel reactie op..

ik hoop echt dat iemand een idee heeft, ik zou het echt niet meer weten :)
Laatst bijgewerkt door charissa134 op 17-09-13 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Hutcherson

Re: wat te maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:09

denk dat het betekenisvoller is als je een portret maakt van iets waar ze om geeft. misschien een foto van jullie samen, of haar paard(als ze dat heeft) of een dier waar ze veel om geeft of gaf..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:30