Interieuradviseur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Interieuradviseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:00

Zijn er hier meer mensen die op deze opleiding zitten? Ik heb hier namelijk donderdag een gesprek, om te kijken of ik de overstap wil maken. Graag zou ik eerst zo veel mogelijk willen weten over de opleiding.

Anoniem

Re: Interieuradviseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:01

Ik zou je vooral willen adviseren om informatie in te winnen over je kansen NA deze opleiding.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:03

Ik kan je uit ervaring vertellen, die zijn bar slecht...

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:07

Sonja schreef:
Ik zou je vooral willen adviseren om informatie in te winnen over je kansen NA deze opleiding.

Hoezo dat? Ik wil graag weten wat mij te wachten staat, is toch helemaal geen rare vraag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:11

JUIST omdat het handig is om te weten wat je te wachten staat, is het handig te vragen naar kansen op een betaalde baan in de richting waarin je de opleiding hebt gevolgd.
Dus hoeveel vacatures/projecten zijn er gemiddeld per jaar beschikbaar, hoeveel omzet is daarmee te draaien, en hoeveel concurrentie is er van medestudenten en vakgenoten?

Volgens mij is er nl geen droog brood mee te verdienen. Zéér specifieke markt en dus weinig werk...

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:13

Sonja schreef:
JUIST omdat het handig is om te weten wat je te wachten staat, is het handig te vragen naar kansen op een betaalde baan in de richting waarin je de opleiding hebt gevolgd.
Dus hoeveel vacatures/projecten zijn er gemiddeld per jaar beschikbaar, hoeveel omzet is daarmee te draaien, en hoeveel concurrentie is er van medestudenten en vakgenoten?

Volgens mij is er nl geen droog brood mee te verdienen. Zéér specifieke markt en dus weinig werk...

De vrouw van een collega van mijn moeder is er anders 6 dagen per week mee bezig. Ik ga binnenkort naar haar toe om informatie te winnen, dus daar ben ik mee bezig. Ik vraag nu daarom ook naar ervaringen van de opleiding zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:16

Tuurlijk zijn er mensen die er van kunnen eten. Maar hoeveel komen er per jaar bij die vissen uit hetzelfde vijvertje willen eten?

Zelf weten, maar dergelijke dingen zijn best handig om te weten. Kijk voor de grap eens hoeveel mensen na hun oh zo leuke studie geen werk in hun studierichting kunnen vinden...

Succes!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:21

Ik ben toch echt nog op zoek naar ervaringen van de opleiding zelf. Hierbij komen misschien ook wel verhalen langs van mensen die al afgestudeerd zijn, maar wat ik nu vraag is toch helemaal niet raar? Tegenwoordig is er in geen enkele branche heel veel werk te vinden, dus snap je opmerkingen niet helemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:51

Zoals ik zei: veel succes! :wave: