Bedankt dat je dit even leest! Ik ben op zoek naar hoog intelligente mede-Bokkers die mij van dit hersenbrekende dilemma kunnen verlossen! Vandaag is namelijk de H&M catalogus op de mat gevallen. Wat mij daar direct opviel waren de schreeuwende letters op de eerste pagina;
25% PROCENT KORTING OP ÉÉN ARTIKEL NAAR KEUZE
Met een mooi knip-randje eromheen. Maar helaas, even verder lezen en hij is alleen op online aankpen geldig. Of toch niet. Of toch wel. WAT
Het volgende staat op de bon:
-------------------------------------------------------
ACTIE GELDIG ONLINE EN IN DE WINKEL
25% KORTING OP ÉÉN ARTIKEL NAAR KEUZE
Vul bij je online bestelling de hierboven genoemde kortingscode in, dan verrekenen wij de korting. Deze kortingcode is alleen geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze kortingscode kan niet gebruikt worden i.c.m.andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen geldig bij aankopen via hm.com of uit de catalogus. Deze kortingscode geldt niet voor onze designercollecties. LET OP! Deze kortingcode is niet geldig bij aankopen in de H&M-winkels. De kortingsvoucher kun je inleveren vanaf 16-09-2013 t/m 27-09-2013 bij alle H&M-winkels in Nederland. Maximaal één kortingsvoucher per aankoop.
Juist, er staat dus in koeienletters dat je ze óók in de winkel kan inleveren, dan staat er weer met grote waarschuwing dat het niet kan en de volgende regel staat dat je ze in alle winkels kan inleveren
Wie o wie kan die dilemma voor mij oplossen
Alvast bedankt!!
Ik heb er ook 1 thuis liggen.
! Wat stom hoe ze dat dan zetten inderdaad