Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dess schreef:Bij de C1000 werk ik vier jaar omdat hun een fout hadden gemaakt, waardoor ik recht had op een vast contract.. Dat was wel heel super ja dat ik meteen werd aangenomen, maar dan krijg ik meteen weer het gevoel van: straks verwachten ze het veel beter dan ik het eigenlijk doe..
Als het je leven al zo beinvloed, denk ik niet dat je er helemaal zelf uit kunt komen. Geryon schreef:Ga eens praten met een eerste lijns psycholoog.Als het je leven al zo beinvloed, denk ik niet dat je er helemaal zelf uit kunt komen.
Dess schreef:Geryon schreef:Ga eens praten met een eerste lijns psycholoog.Als het je leven al zo beinvloed, denk ik niet dat je er helemaal zelf uit kunt komen.
Ik heb het altijd al wel gehad, maar sinds kort merk ik het zo erg, en ga ik er zelf teveel op letten en dan gaat het mis.
Ja een psycholoog zat ik zelf ook aan te denken, daar ben ik een tijd geleden ook een poos geweest (door scheiding ouders)
Princesj schreef:Er bestaan ook faalangstcursussen, ik denk dat dat in jouw geval meer nut heeft als een psycholoog.
Grappige is dat ik van mijn rode hoofd helemaal af ben, mijn zelfvertrouwen enorm gegroeid is en ik denk dat dat bij jou ook gaat gebeuren
Wat bij mij ook het geval was, maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is? Ik ben enorm sensitief en dat heeft in het begin mij erg tegen gewerkt. Zo was de sfeer op de nieuwe school heel slecht en voelde ik mij er echt niet thuis, ik functioneer dan gewoon niet. Dat vreet energie (vandaar dat ik zo moe was.) Ik ben ook een heel stuk extroverter geworden en ik denk dat jij dat dat vrolijke spontane meisje ook wel gaat vinden