Ik heb een schaduw account aangevraagd en toestemming gekregen.
Ik zit met een probleem, en weet niet bij welke instantie in moet aankloppen.
7 jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn vriend, we woonde allebei thuis, en ging zo eerst prima.
Toen kwam de vraag of ik bij hem wilde gaan wonen.
Hij woont op een grote boerderij met paarden, wel bij zn ouders, het is bij hun in de familie zo dat alles bij elkaar in blijft wonen.
Wij wonen links en hun rechts in de boerderij.
we hebben in die 7 jaar niet stil gezeten en hebben 3 kinderen samen gekregen en momenteel is de 4e op komst..
Er zit heel veel geld van ons in dat huis qua verbouwingen in het huis, maar ook de schuren, stallen, etc. dat mn vriend niet zomaar op wilt stappen.
Na veel ruzie's met mijn schoonmoeder ben ik het zo zat, dat ik eigenlijk weg wil daar.
mn vriend wil daar niks van weten, stel dat ik toch de poging probeer om weg te gaan, en hij wil blijven wat moet ik dan doen en regelen?
wie heeft daar ervaring mee? en wie kan mij dus helpen
Wij zijn dus 7 jaar bij elkaar 3 kinderen en momenteel zwanger van de 4e, niet getrouwd, hij is hoofd inkomen, en ik ben de moeder.
Na 7 jaar mn eigen kosten te hebben betaald van m'n verdiende centen, kom ik nu niet verder meer dan een paar duizend euro.
Als ik dus ga, ben ik bang dat ik dus alleen ga.
Voor dat ik deze stap zet wil ik eerst weten hoe het te werk gaat, dat ik straks m'n kinderen kan onderhouden.
En misschien gaat mn vriend wel mee, en is er niks aan de hand, maar voor dat ik definitief zeg dat ik weg ga wil ik dit eerst uit gezocht hebben.
Dit zijn de vragen.
1. Bij welke instantie moet ik aan kloppen.
2.Wat moet ik regelen.
3.en waar heb ik recht op.
Wie heeft hier ook ervaring mee.
En kan mij helpen.
Iedereen alvast bedankt voor het lezen, en het te beantwoorden.
Groetjes.