Model worden/hoe? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mingming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:31

Gaaf! Ik vind juist de laatste 2 het mooist haha.

Mooi Courses, ben benieuwd naar de resultaten daarvan.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:46

Wat gaaf Power! Ik vind de eerste het mooist.

Ik heb vorige week ook weer geshoot, maar heb er nog geen resultaten van. Ik wil toch ook nog eens op zoek naar een echt goede fotograaf voor mijn portfolio. Ik vind het wel lastig ik weet niet goed wat bij me past. Ik ben niet echt een 'standaard' model. Jullie hebben allemaal mooie grote ogen en volle lippen. Ik ben meer klassiek. Niet speciaal volle lippen en hooded eyes, maar volgens de meesten wel een hele klassieke uitstraling en mooie lijnen. Tips?

Astor

Berichten: 5603
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:05

Wat super gaaf die foto's van Redken :D

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 21:10

Ik vind de eerste ook het sterkte qua symmetrie en blik! Hele mooie beelden zeg :) Ik houd er wel van, mooie blauwe kleurtint ook, net op de juiste manier. Heel gaaf!

Ligt er wel een beetje aan wat voor soort beelden je wilt Sheran :) Ik ben duizend en een fotografen maar die schieten allemaal stuk voor stuk iets anders en dat moet je net liggen :+ Ik heb vrij lastige ogen ook hoor, best wel een klassieke vorm in m'n gezicht maar een soort Aziatische ogen wat het soms nog wel eens lastig maakt (geloof het of niet, daar ben ik een aantal keer op afgewezen). Ik zou eens kijken wat voor beelden je echt wilt of wat je aan spreekt en vanuit daar mensen benaderen :)

Ik heb wat backstage foto's van m'n camera ingeladen van de shoot, die van gister was met de mobiel haha :Y) M'n vriend heeft zich vermaakt met mijn camera, was wel grappig om hem te zien rondrennen.

Dit was een experimentje na de shoot nog even, vond de railing zoooo mooi maar het licht was daar niet helemaal lekker.

Afbeelding

En wat beelden van tijdens de shoot:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was echt zo'n enorme droom van mij, haha :+ Ben zooo benieuwd naar de resultaten maar voelde me zo'n Disney prinses dat wat er ook gebeurt, de ervaring het sowieso al dubbel en dwars waard was! <3

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:14

Ik vind het er echt schitterend uitzien Courses, ik ben heel benieuwd naar de eindfoto's. Waar had je de jurk vandaan?

Ik ga inderdaad eens even rondkijken wat me aanspreekt. Ik kom meestal wel een heel ander type dan mezelf tegen op foto's. Een shoot met Lione (Bakker) leek me erg mooi, dat sprookjesachtige ligt me ook wel, maar iets stijlvols lijkt me ook gaaf. Ik zou ook graag een fotograaf hebben die echt een eigen idee met mij hoofd. Die kom je niet zoveel tegen :)

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:59

Courses schreef:
Ik vind de eerste ook het sterkte qua symmetrie en blik! Hele mooie beelden zeg :) Ik houd er wel van, mooie blauwe kleurtint ook, net op de juiste manier. Heel gaaf!

Ligt er wel een beetje aan wat voor soort beelden je wilt Sheran :) Ik ben duizend en een fotografen maar die schieten allemaal stuk voor stuk iets anders en dat moet je net liggen :+ Ik heb vrij lastige ogen ook hoor, best wel een klassieke vorm in m'n gezicht maar een soort Aziatische ogen wat het soms nog wel eens lastig maakt (geloof het of niet, daar ben ik een aantal keer op afgewezen). Ik zou eens kijken wat voor beelden je echt wilt of wat je aan spreekt en vanuit daar mensen benaderen :)

Ik heb wat backstage foto's van m'n camera ingeladen van de shoot, die van gister was met de mobiel haha :Y) M'n vriend heeft zich vermaakt met mijn camera, was wel grappig om hem te zien rondrennen.

Dit was een experimentje na de shoot nog even, vond de railing zoooo mooi maar het licht was daar niet helemaal lekker.

[ [url=m/fDD0iy.jpg]Afbeelding[/url] ]

En wat beelden van tijdens de shoot:

[ [url=m/ynoZgT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4fxwNr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PQeH0J.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9MvDKN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GXCKEO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was echt zo'n enorme droom van mij, haha :+ Ben zooo benieuwd naar de resultaten maar voelde me zo'n Disney prinses dat wat er ook gebeurt, de ervaring het sowieso al dubbel en dwars waard was! <3


Supergaaf! Ik ben heel erg benieuwd naar de before the scene foto's :)

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:59

Sheran schreef:
Ik vind het er echt schitterend uitzien Courses, ik ben heel benieuwd naar de eindfoto's. Waar had je de jurk vandaan?

Ik ga inderdaad eens even rondkijken wat me aanspreekt. Ik kom meestal wel een heel ander type dan mezelf tegen op foto's. Een shoot met Lione (Bakker) leek me erg mooi, dat sprookjesachtige ligt me ook wel, maar iets stijlvols lijkt me ook gaaf. Ik zou ook graag een fotograaf hebben die echt een eigen idee met mij hoofd. Die kom je niet zoveel tegen :)


Je hebt vrij kort geleden toch met een hele gave/beroemde fotograaf geschoten? (ik ben zijn naam even kwijt)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:02

Ik ben echt zoooooo jaloers Thirsa <3 <3 <3

Wauwww power1997 :oo

Krijg gelijk zin om ook weer eens voor camera te staan :P

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 22:03

Haha thanks guys, ik ben zelf nog steeds een beetje verliefd op de jurk <3 Haha.

De jurk komt van Linda Friesen, couture werk maakt zij en echt precies wat ik mooi vind. In zulke jurken zou ik wel willen trouwen zeg maar haha. Haar werk is echt eeeecht een aanrader. Als ik ooit geld heb ga ik iets door haar laten maken! :D

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:04

Haha begrijp ik! Is echt prinsessenjurk <3

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 22:05

power1997 schreef:
Gave setting Courses!

Ik heb mijn foto's van Redken ook binnen!

[ [url=m/5Osz6A.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aLROTB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Lzotbq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelf vind ik de eerste het mooist!



Oe, die had ik nog gemist, erg gaaf!! (met een voorkeur voor de bovenste)

Astor

Berichten: 5603
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:58

Heel gaaf Thirsa! Ben heel erg benieuwd naar de eindresultaten :D

jasmijnz

Berichten: 1430
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: Breda

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:55

Wow wat gaaf!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 09:31

Mooi Thirsa!

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 16:25

WE ZIJN GENOMINEEEEERDD *\%/* *\%/* *\%/*

Afbeelding

Coiffure award 2017
Fotografie: Petra Holland
Haar: Priscilla Gerritsen


Wel een beeeetje jammer dat je mijn gezicht niet ziet haha. Ach ja, een super toffe foto + ervaring er aan overgehouden. Nu nog hopen dat we winnen, dat zou helemaal tof zijn :D

power1997

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 10:05

Gaaf Sterreke! Wel een gewaagd kapsel zeg! Ik zie het ook altijd bij Kinki voorbij komen, ik zou het nooit durven. Maar het is wel heel gaaf hoor!

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 10:18

Ik lees hier af en toe mee, niet met het idee om zelf model te worden maar vind het heel gaaf! :)
Prachtig Courses! <3

Een vriendin van me mocht laatst met een jurk van Edwin Oudshoorn shooten. Als je naar zijn website gaat en het filmpje overslaat is ze als het goed is de eerste die in beeld komt. Wat vinden jullie van hem eigenlijk :) omdat er zo positief wordt gegreageerd op Courses

edit; bij 'projects' en dan van januari dit jaar staat zij heel vaak:)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 16:04

Afbeelding

Hij mag online! <3

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:24

Mooi! Vind alleen die een soort van "korrelige" nabewerking iets minder.

power1997

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:25

Wauw heel mooi!

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 01:10

Heel mooi, maar ik vind de nabewerking ook niet zo. Ik vond de backstagefoto's veel sprekender!

power1997

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 13:29

Afbeelding

Ik heb mijn foto van de Coiffure Awards ook binnen! Ook genomineerd :)

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:08

Gaaf! Van wie en welke categorie?

Mijn 'eigen' kapper is dit jaar 4x genomineerd :oo als ze dit keer geen hairdresser of the year winnen weet ik het ook niet meer haha

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:51

@courses, ik vind jou er heel mooi op staan, maar heb het gevoel dat er gewoon totaal geen licht in het beeld zit. Dat is niet jou schuld natuurlijk! Maar dit gevoel had ik bij de vorige foto ook, had denk ik veel sprekender geweest wanneer er een lampje bij had gestaan, dat had de heftige ruis ook wat kunnen drukken..

@Power! Oh dat vind ik echt een leuke foto, de kleuren zijn tof! Vind je houding iets geforceerd, maar wel gefeliciteerd met de nominatie!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 16:19

De ruis die in het beeld zit is er extra in gezet, heb het originele beeld gezien en ik weet hoe de lichtval daar was :) Ik sta achter Sanne d'r keuze hiervoor en vind het, zeker in combinatie met de pose in het beeld, een hele fijne sfeer geworden. Een extra lamp erbij had dat niet verholpen of beter gemaakt, integendeel zelfs, dan was het hele gevoel weg uit de plaat :)