Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
waarom ga je niet naar gent als je dit zó graag wilt??
nr 47 was de laatste die door was en ik was 77. :'(
voor je dromen moet je nou eenmaal keuzes maken. Elke keuze heeft een gevolg (positief al dan niet negatief...) maar wat is 6 jaar (even nominaal genomen) op een mensenleven, als je daarna je droom waar kunt maken
Waarom zou je niet in Belgie gaan studeren? Je kan ook in antwerpen (dichter bij Nederland) de eerste 3jaar dierengeneeskunde doen.switt schreef:Zou zonde zijn als je na 3x uitloten alsnog naar België gaat, verlies je drie jaar!
Sorry maar wie zijn jullie om te oordelen of het echt mijn droom is of niet...
het is echt een once on a lifetime experiance.
en hoe mij tot nu toe het school systeem is uitgelegd, spreekt het me ook echt NIET aan. Heel veel theorie in het eerste jaar, en bijna zero praktijk. In Nederland en Engeland is dat veel minder.
maarja dat kan ik natuurlijk ook niet in Engeland vinden. Wel de gezelligheid natuurlijk, daar weet ik ook van dat dat ook in België te vinden is.
Ik hoop dat mijn reactie niet te boos over komt
Zo wel, alvast pardon
In je openingspost kwam het over alsof je het súper erg vond dat je geen DGK kan gaan studeren volgend jaar en dat die droom je nu is afgenomen... Als je vervolgens zegt dat je niet naar België wil omdat je de taal en het land niet leuk vind, komt dat een beetje raar over. Dán denk ik; Hoe graag wil je het dan?! Maar nu begrijp ik dat je een gapyear ook erg leuk vind, prima dan toch! Hopelijk wordt je volgend jaar wél ingeloot!

))