Op school zijn wij nu bezig met het profielwerkstuk. Dit is een uitgebreid werkstuk wat gedurende het eindexamenjaar gemaakt moet worden in tweetallen. Mijn maatje en ik doen het over de effecten van haarverf op je haar. Dit gaan we doen door plukjes zwart, bruin en blond haar te verven en ze dan o.a. onder de microscoop te bekijken.
Tot nu toe gaat het echt super! We hebben een sponsor gevonden die ons verf wilt sponsoren en plukjes wilt knippen als we iemand gevonden hebben voor bruin haar. Blond en zwart haar hebben we al plukjes van liggen zelfs (blond heb ik zelf gedoneerd)!
Alleen we zitten nu toch wel op het moeilijkste punt van ons onderzoek: we kunnen geen bruin haar vinden... We hebben alle kappers hier uit de omgeving gemaild, iedereen die wij kunnen bedenken met bruin haar gevraagd, maar we zitten nog steeds zonder bruin haar... Dus vandaar deze oproep!
Is er een bokker met ongeverfd bruin haar die ons een stukje wilt doneren? Als het in de buurt is dan hebben wij de kapper geregeld, als dit niet het geval is zouden we graag contact met uw eigen kapper opnemen. Het is geen probleem om haar over de post te krijgen, dit is uiteraard wel op onze kosten!
Dus als iemand zich geroepen voelt, stuur alsjeblieft een PM! Dan kan ik even wat uitgebreider vertellen wat we precies nodig hebben etc., inclusief fotomateriaal! U zou onze held(in) zijn

)