Telfoon wel geluid, geen beeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hygge

Telfoon wel geluid, geen beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 14:30

Hallo Bokkers,

Een tijdje geleden is mijn telefoon helaas verdronken. Hij heeft in het water gelegen, na een week drogen in de rijst deed hij het weer. :) Maar na een week is ie weer in het water gevallen, en nu doet ie het half. Half?! Ja, hij start op, de menuknop, en de terugknop lichten op, hij geeft geluid, maar het geeft geen beeld. Waar ligt dit aan? Het betreft een Samsung Galaxy Gio. Overigens heb ik zelf mij telefoon NIET laten verdrinken.

Met een vriendelijke Groet,

Ayla_4Ever

Joscaa

Re: Telfoon wel geluid, geen beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:31

"Waar ligt dit aan?" Waarschijnlijk ligt dit aan het feit dat een telefoon niet gemaakt is om 2x in korte tijd in het water te vallen.

Misschien handig hem weer even in de rijst te laten liggen.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 14:41

Okéé. Hij ligt inmiddels alweer meer dan een week in de rijst. Maar zal dit ooit nog goed komen? Of kan er iets gerepareerd worden?

letrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:50

Oei, normaal gesproken moet je inderdaad direct de telefoon uit elkaar halen (dekseltje, batterij, sim) en op een warme plaats in de rijst leggen, dan heb je kans dat het weer gaat werken. Als je hem hebt aangezet en het beeldscherm werkt niet meer dan is er hoogstwaarschijnlijk nu toch echt wat stuk gegaan.

Persoonlijk verwacht ik dat hij (na 1 week in de rijst) niet meer gaat werken en dat een reparatie duurder is dan een nieuw toestel aanschaffen.