) en daarbij dusdanig ad rem en bijdehand te zijn dat wij als medestudenten (een riante groep van wel 17 man, maar toch) dagelijks meermaals in een deuk liggen. Er is vorig jaar al eens een grap gemaakt over meedoen met Lingo, maar daar is niet echt op in gegaan en dat zijn ze ook al lang weer vergeten.Echter neemt men elkaar nogal vaak in de zeik in onze klas (weliswaar op een grappige manier, er wordt niet gepest en mensen die het niet kunnen hebben worden met rust gelaten
). Nu hebben Piet, mijn partner in crime, en ik Jan en Klaas gistermiddag stiekem opgegeven voor Lingo, waarvoor momenteel kandidaten gezocht worden.Piet en ik kennen ze goed genoeg om te weten dat ze er flink om kunnen lachen en terwijl we gistermiddag hebben gegierd van de voorpret van wat hun reactie zou zijn, was er tot onze grote verbazing helemaal geen reactie van Jan en Klaas vandaag.
Nu vragen Piet en ik ons nogal af of de Tros wel een bevestigingsmail o.i.d. stuurt als er een duo opgegeven wordt. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Piet en ik zouden het natuurlijk op onszelf (met onze gegevens) kunnen testen, maar het zou echt niet goed aflopen als Piet en ik Lingo zouden moeten spelen (dat zou zonde zijn van hun tijd bij de voorrondes.. “Uhhhh....” *zoem*
).Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Jan en Klaas wél een bevestiging hebben gehad maar dat ze onze grap expres laten mislukken door te doen alsof er niks gebeurd is..

Dus, wie oh wie heeft er ervaring met mensen opgeven voor Lingo?