Aangezien er zo veel protest is tegen het huidige kabinet is er een protest actie op touw gezet. Aangezien ik het ook niet eens ben met de staat van zaken op dit moment in dit land, ga ik hier naar toe.
Ik ben niet zo van de protesten maar ik ben het ook niet eens met het beleid van dit kabinet. Ik denk ook dat het land kapot bezuinigd wordt.
Balou_k
Geplaatst: 11-09-13 17:31
En hoe moet ik dit voor me zien? Een woeste menigte? Of een stel mensen die met bordjes zwaaien en het verder netjes houden?
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 11-09-13 17:32
Balou_k schreef:
En hoe moet ik dit voor me zien? Een woeste menigte? Of een stel mensen die met bordjes zwaaien en het verder netjes houden?
Wat denk je zelf ?
Kwanyin
Geplaatst: 11-09-13 17:33
Ik zie het evenement niet staan (kom gewoon op mijn eigen lijst terrecht?), ik weet ook niet hoe en wat want ik ben een belg, maar als ik zie dat het via facebook gaat vraag ik mij af hoeveel volk er echt gaat komen. Meestal is dat met veel boemba en als het er op aankomt blijven er van die vele duizenden heftige protesteerder nog geen tiental over. Of gaat dit om een actie die buiten fb ook georganiseerd is door grotere groepen?
Balou_k
Geplaatst: 11-09-13 17:45
_San87_ schreef:
Balou_k schreef:
Wat denk je zelf ?
Geen idee, daarom vraag ik het. (Dit is niet vervelend bedoeld)
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 11-09-13 17:55
Balou_k schreef:
_San87_ schreef:
Wat denk je zelf ?
Geen idee, daarom vraag ik het. (Dit is niet vervelend bedoeld)
Nederland kennende, dat laatste.
Goof
Geplaatst: 11-09-13 18:03
Balou_k schreef:
Zo woest zal de menigte niet zijn aangezien er maar 100 mensen komen
Ik vraag me af of de deelnemers ook exact weten waartegen ze gaan protesteren dan??
Misschien moeten de meeste Nederlanders dan eens hun hersenen gaan gebruiken als ze hun stem uitbrengen Wedden dat dit allemaal van die types zijn die niet stemmen?
NM --> LN vanwege deze regel op LN: "Heb je een site gevonden die je wilt delen? Open dan een topic, beschrijf in de openingspost wat die website of link inhoudt en zorg voor een duidelijke titel."
Arrabel
Geplaatst: 13-09-13 09:22
Iedereen maar klagen en klagen en als iemand iets organiseert dan word daar weer over geklaagd, typisch Nederlands.... Ik vind het een goed initiatief!