Enquête

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 15:34

Hallo,

Cindy (Milty op bokt) en ik moeten voor school een enquête maken ivm de invloed van andere culturen op de nederlandse samenleving.
We zoeken hierbij nog mensen die de enquête willen invullen.
Ben je autochtoon kun je een berichtje sturen naar Milty of in dit topic zetten, als je allochtoon bent kun je een berichtje naar mij sturen of in dit topic zetten.

Alvast bedankt!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:37

Misschien even duidelijk maken wat jullie onder autochtoon en allochtoon verstaan? Bedoelen jullie mensen die zelf in het buitenland geboren zijn, die geen Nederlandse nationaliteit hebben, die opgroeien binnen een niet-Nederlandse gemeenschap/cultuur (maar dus wel hier geboren zijn)?

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:39

Ik wil wel meedoen hoor..

Dani: Imo ben je gewoon allochtoon als jij of je familie niet uit Nederland komt.

Vera96

Re: Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 15:43

Allochtoon is feitelijk iemand die in het buitenland geboren zijn, of zijn of haar ouders.
Echter, ik ben ook een allochtoon want mijn moeder is in australie geboren. Ik ben hier geboren en mijn had een nederlandse nationaliteit, ik heb dus niks met Australie te maken en zal mezelf in zo'n enquête dus ook niet tot allochtoon rekenen.
Dat is een beetje hoe je het zelf ziet, twijfel je teveel kun mij even een berichtje sturen. Richtlijn is dus wel dat een van je ouders of jijzelf in het buitenland geboren zijn.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:51

Zijn er nog meer mensen?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:45

Ik heb trouwens niemand meer nodig, dus alleen de mensen die op Vera reageren zijn nog nodig.