ben toch wel ècht erg verslaafd aan het worden :))

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 18:39

Zit nu alweer te bokken, terwijl k mn kamer moest opruimen en huiswerk moest maken en we moeten zo nog eten, mn moeder is al een beetje Boos! omdat ik mn kamer vrijdag al moest doen, maar ik toch weer achter de pc zat... oh ohw, hopelijk komt ze niet naar boven om te controleren dat ik mn kamer wel heb opgeruimd *LOL* *LOL*

*duim duim*

Gr. PG

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:46

ja ik ken het.Ik moet nu toch echt aan mijn huiswerk,maar ik wil niet!Ik was van plan om mijn huiswerk vrijdag al te doen,maar natuurlijk stel ik dat weer uit tot zondagavond(zoals altijd Haha! )
Ik ga nu beginnen,als ik iets niet snap,kom ik nog ff op bokt zodat jullie me kunnen helpen(goed excuus om te bokken,hihi Haha! )

Liefs layla d

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 18:50

hahahaha ja dat heb ik nu ook al een x gedaan over LB, vraag het gerust hoor Haha! Ik vinnet niet erg om te helpen en ik ga ook niet zeuren vannuh: ja maak je huiswerk zelf maar, offe; waaat? snap je dat nog niet eeeeens?? Knipoog Zo ben ik nou niet!

Knipoog

Gr. PG!!!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:13

komt me bekend voor nu ik huisarest heb en nog niet naar school toe hoef zit ik allleen nog maar te bokken bokken en nog eens te bokken.. maaruh gesllie toch?!?!?! Haha!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:28

Ik heb in de vakantie ook niet veel te doen... kom uit bed en ik zit al weer achter dat ding.. en het laaste wat ik doe op de dag is de computer weer uit doen Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 14:05

Komt me bekend voor Wiloon Haha! Schijnheilig